۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۷:۱۹
اتحاد و همدلی عامل موفقیت پاس بوده است؛

رضایی : امیدوارم یکی از تیم های صعود کننده به لیگ یک باشیم

بازیکن پاس همدان گفت : اتحاد و همدلی عامل موفقیت پاس همدان تا به اینجای فصل بوده است.
کد خبر: ۹۴۶۵۰
به گزارش"دی اسپورت"؛ رسول رضایی در خصوص بازی هفته گذشته تیمش برابر شهرداری فومن برگزار گفت : بازی حساس و سنگینی را پشت سر گذاشتیم. در این بازی ۵ بازیکن تاثیرگذار تیم را به دلیل مصدومیت و محرومیت در اختیار نداشتیم و از طرفی بازی مقابل تیم های شمالی سخت و فیزیکی است و متاسفانه شرایط بد زمین اجازه بازی روی زمین را به هر دو تیم نمی داد.

رضایی افزود : با این حال به لطف خداوند و تلاش و غیرت بازیکنان و درایت کادرفنی توانستیم تیم خوب شهرداری فومن را شکست بدهیم و سه امتیاز بازی را تصاحب کنیم.

وی در خصوص گل زیبایی که به ثمر رساند و همین گل منجر به پیروزی تیمش شد بیان داشت : معتقدم ما یک تیم هستیم تمام بازیکنان و مجموعه تیم زحمت کشیدند و لطف خداوند شامل حال من شد تا توانستم روی ضربه ایستگاهی گل بزنم و مزد زحمت مان را بگیریم برای من مهم موفقیت تیم است.

او در خصوص شرایط و اوضاع تیم پاس همدان تصریح کرد : شرایط خیلی حساسی در تیم حاکم است چرا که هر بازی حکم فینال را دارد ما بازی به بازی جلو می رویم و تمام تلاش خودمان را انجام می دهیم تا با کسب بهترین نتایج به لطف خداوند یکی از تیم های صعود کننده به لیگ یک باشیم و دل مردم همدان را شاد کنیم.

رضایی اضافه کرد : اتحاد و همدلی عامل موفقیت پاس  و تیم یکدست، باتجربه، جوان و با انگیزه و هم چنین کادرفنی مجرب و فوتبالی داریم که از پاس یک تیم منسجم ساخته اند تا در مسیر موفقیت گام بر داریم امیدوارم شاهد کمترین اشتباهات داوری در هفته های پایانی باشیم چرا که یک سوت اشتباه می تواند باعث عدم صعود یک تیم شود.

وی در خصوص اینکه چه انتظاری از مسئولان دارد گفت : تمام بازیکنان تیم درآمدی به جز فوتبال ندارند و امیدوارم مسئولین محترم استان در این هفته های پایانی لیگ که سرنوشت ساز است، حمایت های خود را نسبت به تیم افزایش دهند چرا که این تیم متعلق به مردم خوب و فهیم همدان می باشد و چشم یک استان به این تیم و صعود به لیگ یک است.