۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۶
پیش بازی فولادنوین اهواز - شهرداری همدان؛

عزم فولاد برای صعود / همدانی ها بدنبال سومین برد نیم فصل

تیم فوتبال فولادنوین اهواز عصر امروز در هفته بیست و دوم رقابت های لیگ دو پذیرای تیم شهرداری همدان خواهد بود.
کد خبر: ۹۴۶۵۶
عزم فولاد برای صعود / همدانی ها بدنبال سومین برد نیم فصل
به گزارش"دی اسپورت"؛ تیم فوتبال فولادنوین اهواز عصر امروز در چارچوب هفته بیست و دوم رقابت های لیگ دسته دوم از ساعت ۱۵ در استادیوم اختصاصی شان میزبان تیم شهرداری همدان خواهد بود.

فولادی ها که فصل را با هدف کسب رتبه تک رقمی و آبرومندانه آغاز کردند اما در ادامه با کسب نتایجی خوب و با قرار گرفتن در رده چهارم به عنوان مدعی اصلی صعود شناخته شده اند آنها در هفته گذشته در حالیکه باید برابر استقلال اهواز صف آرایی می کردند به دلیل عدم نیروهای امنیتی در ورزشگاه این بازی لغو و در خصوص این بازی سازمان لیگ تصمیم گیری خواهد کرد اما با این حال شاگردان هوری تلاش خواهند کرد در دیدارهای پیش رو و باقی مانده با کسب امتیازات لازم خود را به صدر جدول نزدیک کرده تا به رقابت های لیگ یک صعود کنند‌‌.

در سمت مقابل شهرداری چی های همدان قرار دارند که فصل را به خوبی آغاز نکردند و هم اکنون با قرار گرفتن در رده دهم جدول یکی از کاندیدای سقوط به دسته پایین تر محسوب می شوند آنها در دیدار گذشته خود با یک گل در زمین خود مغلوب تیم خوشه طلایی صدرنشین لیگ شدند و با این شکست تغییری در جایگاه شان به وجود نیامد تا همچنان با ۱۸ امتیاز در رده دهم جدول باقی بمانند. 

تیم فولادنوین اهواز تا پایان هفته بیست و یکم ۲۳ گل به ثمر رسانده و ۱۳ گل نیز دریافت کرده است که تعداد گل های دریافت کرده این تیم نشان از خط دفاعی برتر این تیم دارد در مقابل تیم شهرداری همدان ۱۶ گل به ثمر رسانده و ۲۴ گل نیز از حریفان خود دریافت کرده است که تعداد گل زده های این تیم نیز نشانگر خط حمله ضعیف این تیم است.

کوبل داوری :

لازم به ذکر است مسعود حقیقی قضاوت این دیدار بر عهده داشته و امید رفیعی و سجاد ایرانپور نیز وی را در امر قضاوت همراهی خواهند کرد سعادت الله باغبانی نیز ناظر داوری این دیدار می باشد.
ترند های روز