۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۶
پیش بازی استقلال اهواز - فولادنوین اهواز؛

جنجال در کمین است!

دربی اهواز بین دو تیم استقلال اهواز و فولادنوین اهواز عصر فردا در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار خواهد شد.
نویسنده : احسان قربانی
کد خبر: ۹۴۲۶۲
به گزارش"دی اسپورت"؛ دو تیم استقلال اهواز و فولادنوین اهواز عصر فردا در دربی اهواز در هفته بیست و یکم رقابت های لیگ دسته دوم که قرار است در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار شود به مصاف هم خواهند رفت.

بازی دو تیم که همواره از حساسیت های بالایی برخوردار بوده اینبار نیز با توجه به شرایط دو تیم در جدول و اتفاقات رخ داده در بازی دور رفت از حساسیت های ویژه ای برخورد دار است و از آن به عنوان یکی از حساس ترین و جذاب ترین بازی هفته یاد می شود.

استقلالی ها که در این فصل انواع حواشی ها را بر خود دیده اند و چند فصلی است به دلیل عدم حمایت مالی از سوی نهادها و ارگان های محلی با مشکلات شدیدی دست و پنجه نرم می کنند در فصل جاری نیز با مواجه با همین مشکلات حال و روز خوشی را در جدول نداشته و با قرار گرفتن در رده یازدهم جدول و منطقه خطر یکی از کاندیدهای سقوط در گروه اول محسوب می شوند آنها در فصول گذشته نیز با چنگ و دندان موفق شده اند سهمیه تیم شان را در رقابت های لیگ دو حفظ کنند و باید دید در این فصل چه سرنوشتی در انتظار این تیم ریشه دار و قدیمی می باشد.

در مقابل فولادنوین که به عنوان تیم دوم باشگاه فولاد خوزستان به حساب می آید این روزها با حسن هوری نتایج مطلوبی را گرفته و چراغ خاموش در حال صعود به سمت صدر جدول می باشد آنها هفته گذشته با برتری برابر چوکای رده چهارمی خود را به رده چهارم جدول رساندند و حال با نزدیک شدن به صدر جدول نگاهی به صعود در جدول دارند.

دیدار دو تیم در دور رفت در حالیکه تا دقیقه ۸۵ با نتیجه بدون گل دنبال می شد با درگیری فیزیکی شدید هواداران و لیدرهای منتسب به دو تیم نیمه تمام ماند و با توجه به اتفافات دور رفت دیدار دو تیم حساس خواهد بود و هر آن احتمال ایجاد یک جنجال و تنش در بازی وجود دارد.

با این وجود باید منتظر ماند و دید که فردا دربی حساس اهوازی ها به کجا خواهد انجامید و چه نتیجه ای در آن رقم خواهد خورد.

خبرنگار: احسان قربانی