۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۹

حمایت گل گهر از بگوویچ

گل گهر در هفته های اخیر در 5 مسابقه 4 تساوی و یک شکست به دست آورده است اما با این وجود هم چنان صدرنشین است و بیشترین بخت و بهترین موقعیت را برای قهرمانی در این فصل از بازی ها و صعود مستقیم به لیگ برتر دارد.
کد خبر: ۹۴۶۷۲
حمایت گل گهر از بگوویچ


به گزارش «دی اسپورت»؛با وجود امتیازات حساسی که تیم گل گهر در هفته های اخیر از دست داده کادر مدیریتی باشگاه با حمایت قاطع از وینکو از سرمربی تیم خواسته با آرامش و تمرکز روی مسایل فنی به کار ادامه دهد و درنهایت موجب صعود تیم به لیگ برتر شود. در هفته های اخیر اما شایعات زیادی پیرامون تیم گل گهر بود مبنی بر اینکه باشگاه به دلیل هزینه های بالای تیمداری در لیگ برتر مایل به صعود نیست و وینکو به خاطر از دست دادن امتیازات حساس در هفته های اخیر از کار برکنار خواهد شد اما با اعلام باشگاه گل گهر تیم درادامه مسیر هم برای صعود به لیگ برتر تلاش می کند و بگوویچ هم به کار خود ادامه خواهد داد. این تصمیم در پی نمایش های خوبی بوده که تیم در بازی های اخیر داشته، تیم وینکو با وجود از دست دادن امتیاز از نظر فنی توانسته بازی هایی را به نمایش بگذارد که اعضای هیات مدیره باشگاه مجاب به حمایت قاطع از سرمربی تیم شوند.

 

تیم گل گهر در حال حاضر با 43 امتیاز از 23 بازی در صدر جدول قرار دارد و در حالی شاهین شهرداری بوشهر با یک امتیاز کمتر در تعیقب گل گهر است که یک بازی بیشتر انجام داده است و همان طور که بدان اشاره شد گل گهر بیشترین بخت را برای قهرمانی دراین فصل از بازی ها دارد.