۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۸
می خواهند کارنامه موفقم را بررسی کنند یا عملکرد خوب تیم را؟

خبیری : رئیس هیئت مدیره و نایب رئیسش باید از من عذرخواهی کنند!

مدیرعامل مستعفی آلومینیوم اراک گفت : برای بازگشت مجدد به اراک بایستی رئیس هیئت مدیره و نایب رئیس باشگاه از من معذرت خواهی کنند.
کد خبر: ۹۴۷۴۵

به گزارش"دی اسپورت"؛ حسین خبیری مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک در خصوص پیرامون استعفای خود گفت : آقایان به سرمربی گفته اند به تیم و تمرینات برگردد اما درخصوص استعفای مدیرعامل اعلام شده که این استعفا بررسی می شود حال سوالی که دارم این است که قرار است چه چیزی را مورد  بررسی قرار دهند کارنامه موفق بنده یا عملکرد خوب تیم؟ من شخصا اوضاع نابسامان باشگاه را سامان دادم و بدون شکست نیم فصل اول را با موفقیت پشت سر گذاشتیم حالا که قصه به قسمت‌های خوبش رسیده دوستان علاقمند شدندکه ادای قهرمان ها را در بیاورند

خبیری افزود : نیازی به بررسی نیست خودتان راخسته نکنید! گوی و میدان را در اختیا شما قرار می دهم تا با ادعای قهرمانانه خود مردم اراک را خوشحال کنید من هم در این راه دعاگوی شما خواهم بود.

مدیرعامل مستعفی آلومینیوم اراک گفت : به غفاری رئیس هیات فوتبال استان که برای بازگشتم واسطه شده بود اعلام کردم که باید رئیس هیئت مدیره باید بابت رفتار غیرحرفه‌ای نایب رئیسش به علت دخالت در امور مدیرعاملی رسما از من عذرخواهی کنند تا شاید خواستم به خاطر مردم اراک برگردم وکار ناتمام را به اتمام برسانم.

منبع : ورزش استان مرکزی