۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۷
هدف مان صعود به لیگ برتر است؛

کمالوند : بازی تحت تاثیر دو عامل قرار گرفت

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک تاکید کرد اگر ۴ امتیاز ناشی از اشتباهات داوری طی هفته های اخیر از این تیم گرفته نمی شد، نماینده اراک در حال حاضر وضعیت بسیار خوبی در جدول داشت.
کد خبر: ۹۴۸۴۱
به گزارش"دی اسپورت"، فراز کمالوند در خصوص دیدار تیمش مقابل خونه به خونه اظهار داشت: امروز بازی خوبی را شاهد بودیم اما به عقیده من این بازی بیش از هر چیز تحت تاثیر دو عامل بود، یکی چمن استادیوم و دیگری تصمیمات داوری که متاسفانه باعث شد دو امتیاز ارزشمند برای ما از دست برود.

وی ادامه داد: پنالتی دقایق آخر ما به عقیده من نباید تکرار میشد ولی اگر هم تکرار شد پتالتی دوم نیز مجدد باید تکرار میشد چون که چند بازیکن وارد محوطه جریمه شدند، اما داور تحت تاثیر جو استادیوم قرار گرفت و علیرغم اینکه وی داور خوبی است در این صحنه مرتکب اشتباه شد.

سرمربی آلومینیوم اظهار داشت: ۲ امتیاز بخاطر اتفاقی مشابه و تکرار پنالتی در سیرجان و ۲ امتیاز هم امروز به دنبال این اشتباه از دست دادیم و اگر این ۴ امتیاز به حساب امتیازاتمان افزوده می شد، وضعیتمان در جدول به مراتب بهتر بود.

فراز کمالوند در پایان افزود: در این فصل هدفمان صعود به لیگ برتر است و با تمام توان تلاش خودمان را برای تحقق این امر میکنیم و مسئولین نیز با پیگیری های خود درصدد برطرف کردن مشکلات هستند و در این زمینه و با پیگیری های مسئولین استان و مدیران و اعضای هیات مدیره شرکت، قولهای مساعدی در خصوص حل مشکلات مان دریافت کرده ایم.