۱۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۶

میری: در هر پستی سرمربی بخواهد به میدان می روم

سایپا پس از هفته ها توانست در هفته بیست و یکم لیگ برتر فولاد خوزستان را شکست دهد. پیمان میری که در نیم فصل دوم به جمع شاگردان دایی اضافه شده در این مسابقه توانست با جنگندگی و دوندگی خود بارها خط دفاعی جنوبی ها را آزار دهد.
کد خبر: ۹۴۷۷۲

 

به گزارش «دی اسپورت»؛ پیمان میری به عنوان یکی از بازیکنان خوب نارنجی پوشان در بازی برابر فولاد، در مورد عملکرد تیمش در این مسابقه  گفت: در طول هفته ای که گذشت با تمرینات و آنالیزی که کادرفنی در نظر گرفته بودند به خوبی با نقاط ضعف و قدرت فولاد آشنا بودیم. در نیمه اول به جز دقایقی از مسابقه توپ و میدان را در اختیار داشتیم و فرصت های خیلی خوبی را روی دروازه حریف به وجود آوردیم که متاسفانه نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. در نیمه دوم با صحبت ها و تغییراتی که کادرفنی در تیم به وجود آورد، بازی به مراتب بهتری را نسبت به نیمه اول به نمایش گذاشته و در نهایت از میان چندین فرصتی که به وجود آوردیم، یکبار دروازه حریف را باز کرده و شکر خدا با کسب سه امتیاز بازی را به پایان رساندیم.


میری در مورد عملکرد خودش در سایپا گفت: من در نیم فصل به سایپا اضافه شدم که به همین دلیل برای هماهنگی با بازیکنان نیاز به زمان بیشتری دارم ولی با این وجود هر هفته بهتر می شوم. ولی در کل فکر می کنم در این چند بازی که به میدان رفتم هم توانسته باشم چیزهایی که کادرفنی از من خواسته را در زمین پیاده کنم.

هافبک نارنجی پوشان در پاسخ به این سوال که چرا در پست غیر تخصصی اش به میدان می رود، گفت: خب این نظر آقای دایی است و من هم به عنوان بازیکن هر جا که سرمربی تیم بخواهد انجام وظیفه کرده و انشالله از هفته پیش رو روند گلزنی خود را آغاز می کنم.