۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۷
پیش بازی نود ارومیه - شاهین شهرداری بوشهر

شاهین و پرشورها؛ تقابلی جذاب و دیدنی

تیم فوتبال نود ارومیه در دیداری حساس میزبان شاهین شهرداری بوشهر می باشد.
کد خبر: ۹۴۸۰۱
به گزارش"دی اسپورت"؛ تیم فوتبال نود ارومیه در هفته بیست و هفتم رقابت های لیگ یک تا ساعاتی دیگر در دیداری حساس که در ورزشگاه تختی ارومیه برگزار خواهد شد به مصاف تیم مدعی شاهین شهرداری بوشهر خواهد رفت.

نودی ها در حالی به مصاف تیم مدعی شاهین خواهند رفت که هفته گذشته در ماهشهر برابر شهرداری این شهر با گل ثانیه پایانی رضا جباری متحمل شکست شدند و در حال حاضر با کسب ۲۳ امتیاز از ۲۶ بازی انجام شده در رده سیزدهم جای گرفته و همچنان در معرض خطر سقوط قرار دارند.

ارومیه ای ها که در زمین خودی از حضور تماشاگران پرشور خود بهره می برند در بازی امروز نیز حضور آنها می تواند پشتوانه قوی و یار دوازدهم برای این تیم باشد آنها تا به اینجای لیگ نشان داده اند که برابر هر تیمی از لیگ حتی مدعیان سرسخت بوده و تا لحظه آخر برای رسیدن به هدفشان می کوشند و پایاپای حریفان خود پیش می روند.

در سوی مقابل شاهینی ها با قرار گرفتن در رده دومی و رسیدن به یک امتیازی صدر جدول این امید را دارند که با کسب امتیازات لازم و توقف گل گهر در بازی های پیش رو خود را به صدر رسانده و بتوانند در پایان فصل به کسب عنوان مقام اول به رقابت های لیگ برتر صعود کنند چیزی که غیرممکن و دور از دسترس نیست اما تحقق آن برای گواردیولای وطنی سخت و دشوار است.

به هر حال ویسی و شاگردانش به خوبی می دانند که کسب امتیاز در بازی امروز آنها را بیش از پیش به صعود نزدیک می کند به همین دلیل آنها در این بازی بدنبال کسب هر سه امتیاز بازی خواهند بود.

دیدار رفت دو تیم در بوشهر با نتیجه دو بر صفر به سود شاهین به اتمام رسید و این در حالی بود که آن زمان محمود فکری به عنوان سرمربی روی نیمکت شاهینی ها فعالیت داشت.

تیم فوتبال نود ارومیه تا پایان هفته بیست و ششم ۱۷ گل به ثمر رسانده و در مقابل ۳۴ گل دریافت کرده است که این آمار نشان می دهد نود خط حمله ضعیف و دفاع شکننده ای در اختیار دارد در مقابل شاهین ۲۶ گل به ثمر رسانده و ۱۴ گل دریافت کرده که آمار شاهین نیز نشان می دهد این تیم از خط دفاعی مستحکم سود می برد و گلزنی برای این تیم کاری سخت و دشواری است.

کوبل داوری :

قضاوت این دیدار بر عهده رضا عادل و علی اکبر عظیم پور و دانیال باشنده وی را در امر قضاوت یاری خواهند کرد ، محمد دوستی نیز به عنوان ناظر داوری در این بازی حضور خواهد داشت.