۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۶
پیش بازی قشقایی شیراز - گل ریحان البرز؛

رقابتی هیجان انگیز برای مدعی شدن

تیم فوتبال قشقایی شیراز عصر امروز در ورزشگاه پارس در هفته بیست و هفتم رقابت های لیگ یک میزبان گل ریحان البرز خواهد بود.
کد خبر: ۹۴۸۰۹
به گزارش"دی اسپورت"؛ در یکی از جذاب ترین و هیجان انگیزترین بازی هفته بیست و هفتم عصر امروز دو تیم قشقایی شیراز و گل ریحان البرز در ورزشگاه پارس برابر هم صف آرایی خواهند کرد.

دو تیم در حالی برابر هم قرار خواهند گرفت که هفته گذشته برابر حریفان خود متوقف شدند تیم فوتبال قشقایی شیراز در تقابل با صدرنشین لیگ یک موفق شدند در دیداری نفس گیر در سیرجان تیم گل گهر را با تساوی یک بر یک متوقف کند و سبب شود تا ناکامی های وینگو در این تیم ادامه یابد تیم گل ریحان البرز نیز در خانه برابر مس رفسنجان پایین جدولی با همان تساوی یک بر یک متوقف شد تا دو امتیاز حساس این بازی را از دست بدهد تا دو تیم قشقایی و گل ریحان با توجه به توقف در بازی قبلی در بازی امروز برای کسب هر سه امتیازی بازی وارد زمین شوند.

بی شک وجود مهره های تاثیرگذار در ترکیب هر دو تیم ، تفکر هجومی دو مربی علی الخصوص مجتبی حسینی و مهم تر از آن در کوروس ماندن گل ریحان برای صعود سبب خواهد شد تا بازی جذاب و دیدنی را شاهد باشیم.

حسینی و شاگردانش به خوبی می دانند که برای صعود به لیگ برتر بایستی در تمان بازی های پیش رو با حداکثر امتیازات بازی از زمین خارج شوند و به توعی بازی های این تیم تا پایان فصل حکم فینال و مرگ و زندگی را خواهد داشت.

در سوی مقابل قشقایی نیز برای کسب رتبه تک رقمی در جدول تلاش می کند و نیم نگاهی نیر برای صعود دارد تا شاید بتواند از فرصت های بدست آمده نهایت استفاده را ببرد و خود را به بالای جدول برساند.

دیدار رفت دو تیم در کرج با نتیجه دو بر یک به سود قشقایی به پایان رسیده بود.


تیم فوتبال قشقایی تا پایان هفته بیست و ششم ۲۲ گل زده و ۲۸ گل خورده را به نام خود ثبت کرده و در مقابل گل ریحان البرز ۲۲ گل به ثمر رسانده و ۱۵ گل نیز دریافت کرده و از حیث گل دریافت کرده بهترین خط دفاعی را در اختیار دارد.

کوبل داوری :

قضاوت این دیدار بر عهده امیرسامان سلطانی و احسان تیموری و وحید مالکی وی را در امر قضاوت یاری خواهند کرد ، اسماعیل آمری نیز به عنوان ناظر داوری در این بازی حضور خواهد داشت.