۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۰
امتیازگیری در لیگ سخت شده است؛

بگوویچ : موقعیت هایمان تبدیل به گل نشد

سرمربی گل گهرسیرجان گفت : امتیازگیری در نیم فصل دوم سخت شده است که با نگاه به نتایج تیم های مدعی می توانید به این موضوع پی ببرید.
کد خبر: ۹۴۸۵۱
به گزارش"دی اسپورت"؛ وینگو بگوویچ پس از پایان بازی برابر اروند خرمشهر در جمع خبرنگاران گفت : تیم های پایین جدول برای نتیجه گیری و کسب امتیاز برابر تیم ما بازی تدافعی را به نمایش می گذارند و با انگیزه زیادی مقابل ما بازی می کنند.

بگوویچ افزود : امروز هم همانطور که دیدید بازی کاملا یک طرفه و در دست ما بود، اما متاسفانه کم شانس بودیم و موقعیت های مان تبدیل به گل نشد.

سرمربی گل گهر ادامه داد : امتیاز گرفتن از تیم ها مخصوصا در نیم فصل دوم سخت شده است و لگر شما نتایج امروز لیگ را نگاه کنید می بینید تیم هایی که با ما در کورس صعود هستند یا بازی را مساوی کردند یا بازیشان را واگذار کردند.

وی در خصوص بازی حساس هفته آینده خود برابر سرخپوشان پاکدشت گفت : بازی بعدی ما بازی ۶ امتیازی و مهمی است که در این بازی از فرصت میزبانی برخوردار هستیم و مثل همیشه نیاز به حمایت هواداران داریم و می توانیم با کسب سه امتیاز به روند ناکامی هایمان در هفته اخیر پایان دهیم و جایگاه خود را در صدر جدول تثبیت کنیم.
ترند های روز