۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۳
دوره سیاه نمایی به سبک مربی بادران تمام شده است؛

فاضلی : به بازیکنان مان ایمان داریم و برای صعود می جنگیم

پیروزی بادران مقابل سرخپوشان کافی بود تا یکی از مربیان این تیم در پایان دیدار مطالبی را در مورد کادرفنی پاکدشتی ها بیان کند. به همین دلیل با وحید فاضلی، کمک محمود فکری تماس گرفتیم تا نظر وی را در این مورد جویا شویم.
کد خبر: ۹۴۸۷۹

وحید فاضلی مربی سرخپوشان پاکدشت در خصوص حواشی بازی با بادران به خبرنگار دی اسپورت گفت :
در ابتدا به تیم بادران تبریک می گویم که در این بازی به پیروزی رسیدند و در ادامه یک خسته نباشید به مجموعه این تیم می گویم ، چرا که فوتبال برد و باخت دارد و همه ما تجربه این بردها و باخت ها را داریم.

وی در خصوص صحبت های کادر فنی بادران بعد از بازی گفت: گویا دستیار هفتم یا هشتم تیم بادران در مصاحبه ای تخیلی اظهار فضل فرموده بودند که آنالیز پاکدشت کاری ندارد و آنها فقط سانتر می کنند که البته موجبات خنده اهالی فوتبال را فراهم کرد چرا که تیم سرخپوشان از زمان حضور ما در این تیم ۸ گل به ثمر رساند که هیچ یک از روی سانتر از جناحین نبوده است. البته مطمئنا این مصاحبه از جانب خود این فرد نبود بلکه توصیه های اساتید وی بوده و به هر حال این از مزایای داشتن ۱۰ _ ۱۵ دستیار است . جالبتر اینکه خود ایشان اشاره کرده که از تمرینات ما خبر داشته که خود این نکته نشان دهنده سبک مربیگری آقایان است.

وی ادامه داد: زمانی که ما وارد مجموعه سرخپوشان پاکدشت شدیم ، بازیکنان زیادی در نیم فصل از تیم جدا شده بودند و بازیکنانی مثل امامیان و باقرپسند با مصدومیت شدید مواجه بودند و یکسری بازیکن را هم این آقایان از تیم جدا کردند و برای چند بازی اخیر حسین فاضلی و مصطفی ماهی را هم نداشتیم ولی نگاهمان به آینده مثبت است چرا که ما بازیکنان توانمند ، مدیریت و کادر فنی خوب و مجموعه یکدلی داریم.

فاضلی افزود: کاش ایشان که حالا از نکات فنی صحبت می کنند به این نکته هم اشاره می کرد که چه بلایی بر سر تیم، در جهت موفقیت و کمک به تیم پاکدشت در زمان جدایی ، آوردند و در ادامه هم ادعای آرزوی موفقیت برای تیم سرخپوشان می کنند.


مربی سرخپوشان ادامه داد: ما به پتانسیل نفرات موجود ایمان کامل داریم و تا آخرین روز برای صعود می جنگیم، همانطور که نفت مسجد سلیمان را بدون هیچ حاشیه ای لیگ برتری کردیم یا همین شاهین بوشهر که مدعی صعود تحویل دادیم.

دستیار محمود فکری در تیم سرخپوشان افزود: دوره سیاه نمایی و بی احترامی به دیگران تمام شده و به زودی آخرین پس مانده های این سبک و سیاق جمع خواهد شد و فوتبال ما به سمت هر چه علمی تر شدن در حال حرکت است.

وی در پایان گفت : از فدراسیون فوتبال تقاضا دارم یک دوره فشرده آنالیز برای مربیان شاغل در لیگ برتر و لیگ یک زیر نظر این همکار محترم مان در تیم بادران برگزار کنند تا همه از ایشان یاد بگیریم که با چه فوت و فنی به این نتیجه شاد و جذاب رسیدند. در آخر توصیه ام به این همکار و امثال ایشان یک کلمه است : هوالرزاق.