۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۵

در آستانه دربی کرمان؛ اعتصاب مشکوک بازیکنان مس رفسنجان!

فتاحی : حرکات و مسابقات تیم ها را زیر نظر ویژه قرار داده ایم / با هرگونه تخلف برخورد می کنیم
کد خبر: ۹۴۹۵۹

به گزارش"دی اسپورت"؛ درآستانه دربی استان کرمان خبر رسید بازیکنان مس رفسنجان دست به اعتصاب زده و پس از 2 روز ریکاوری، در تمرین دیروز هم به خاطر مشکلات مالی حاضر به تمرین نشدند.

این درحالیست که مس رفسنجان درآخرین بازی خود توانسته بود با نتیجه 4 بر 3 برد دلچسبی برابر تیم قدرتمند فجرسپاسی شیراز کسب کند.

گفته می شود بودجه باشگاه مس رفسنجان تحت نظر شرکت مس کرمان است. با توجه به اینکه این هفته این تیم دیدار حساسی با مس کرمان دیگر تیم تحت پوشش شرکت مس دارد و حالا این شائبه به وجود آمده که با قطع بودجه و اعتصاب شاگردان میشو ( سرمربی مس رفسنجان) 3 امتیاز این بازی به راحتی به حساب کرمانی ها واریز شود!

این موضوع سبب اعتراض تیم های مدعی دیگر در لیگ دسته اول آزادگان شده و خواستار رسیدگی کمیته اخلاق و فدراسیون فوتبال دراین خصوص شدند.

سعید فتاحی مسئول برگزاری مسابقات در این رابطه گفت : از آنجایی که مسابقات لیگ دسته اول و حتی لیگ برتر به مرحله حساسی رسیده است بنابراین همه حرکات تیم ها به همراه مسابقات از سوی کمیته مسابقات، کمیته انضباطی، کمیته اخلاق و کمیته داوران تحت نظارت ویژه قرار دارد تا خدایی ناکرده سلامت رقابت های فوتبال خدشه دار نشود.

فتاحی افزود : ما این نظارت را از 2 هفته پیش آغاز کرده و جای نگرانی برای تیم های مدعی نیست. البته تاکید می کنم با هر گونه تخلفی چه در لیگ دسته اول و لیگ برتر سخت ترین برخورد را خواهیم داشت.
ترند های روز