۲۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۴
پیش بازی مس کرمان - مس رفسنجان؛

دورهمی مسی ها در کرمان / ال مسینو در سایه صعود

دو تیم مس کرمان و رفسنجان عصر امروز در هفته بیست و هشتم رقابت های لیگ دربی استان کرمان را برگزار خواهند کرد.
کد خبر: ۹۵۰۶۲

به گزارش"دی اسپورت"؛ عصر امروز از ساعت ۱۵ دو تیم مس کرمان و مس رفسنجان در هفته بیست و هشتم در ورزشگاه باهنر کرمان برابر هم صف آرایی خواهند کرد.

مسی های کرمان که در نیم فصل دوم با تغییرات کادرفنی و روی کار آمدن برادران حسین خانی به ثبات بهتری در نتیجه گیری رسیده اند و توانسته اند با کسب نتایج درخشان امیدها را در دل هواداران این تیم زنده کنند.

حسین خانی کاپیتان - مربی کرمانی ها محبوبیت خاصی در بین هواداران مس دارد و در صورتیکه که امر صعود مس با وی در پایان فصل جاری محقق شود این محبوبیت دو چندان شده و شگفتی ها کامل خواهد شد.

مسی ها تا پایان هفته بیست و هفتم با ۳۸ امتیاز در رده چهارم قرار گرفته اند و رقابت تنگاتنگی با سایر مدعیان دارند و از شانس بیشتری برای صعود به لیگ یک برخوردارند.

در آنسوی میدان رفسنجانی ها علارغم اینکه تحت نظر شرکت مس قرار دارند اما در چند هفته اخیر اسیر مشکلات مالی شده و حتی بازیکنان این تیم چند باری دست به اعتصاب زده اند آنها با اینکه با مشکلات مالی مواجه شده اند اما در نیم فصل دوم نتایج مطلوبی را گرفته و موفق شده اند در دیدارهای حساس به برتری دست یابند و با اینکه در قعر جدول جای گرفته بودند با رهایی از قعر جدول خود را از منطقه خطر سقوط دور کنند.

دیدار رفت دو تیم در رفسنجان با برتری یک بر صفر کرمانی ها خاتمه یافته بود‌.

تیم فوتبال مس کرمان با ۲۹ گل زده و ۱۶ گل خورده عملکرد متوسط به بالا در خط حمله داشته و از لحاظ خطوط دفاعی پس از تیم شاهین بهترین خط دفاع لیگ را در اختیار دارد در سوی مقابل مسی های رفسنجان با ۳۵ گل زده و ۳۷ گل خورده پس از سرخپوشان و گل گهر برترین خط حمله لیگ را در اختیار دارند و از حیث خطوط دفاعی بدترین ، ضعیف ترین و شکننده ترین خط دفاعی را در اختیار دارند بی شک تقابل تیمی با خط دفاعی قوی و تیمی با خط دفاعی شکننده و البته خط حمله قوی جذاب و دیدنی خواهد بود.

کوبل داوری :

لازم به ذکر است قضاوت دربی ال مسینو برعهده مرتضی منصوریان بوده ، یوسف مغروری و پوریا زحمتی وی را در امر قضاوت یاری خواهند کرد ، فریدون اصفهانیان نیز به عنوان ناظر داوری در این بازی حضور خواهد داشت.