۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۹
پیش بازی نفت و گاز گچساران - آرمان گهرسیرجان؛

نفت و گاز بدنبال انتقام شکست سنگین / شهبا صدر را از دست می دهد؟

تیم فوتبال نفت و گاز گچساران عصر امروز برابر تیم آرمان گهرسیرجان صف آرایی خواهد کرد‌.
کد خبر: ۹۴۹۸۶

به گزارش"دی اسپورت"؛ در یکی دیگر از حساس ترین بازی های هفته بیست و سوم عصر امروز دو تیم نفت و گاز گچساران و آرمان گهرسیرجان در ورزشگاه شهدای نفت گچساران از ساعت ۱۴:۴۵ برابر هم صف آرایی خواهند کرد.

سیرجانی های صدرنشین در حالی امروز برابر حریف گچسارانی خود صف آرایی خواهند کرد که خطر از دست دادن صدر جدول را با نزدیک شدن سایر مدعیان گ به صدر بیش از پیش احساس می کنند و برای حفظ جایگاه خود در صدر جدول محکوم به برد در بازی پیش رو هستند.

گچسارانی در سمت مقابل با قرار گرفتن در رده چهارم جدول شانس خود را برای صعود افزایش داده اند و باید دید در بازی امروز چه نتیجه ای را کسب خواهند کرد مدیران این باشگاه نیز برای افزایش روحیه تیمی شب گذشته درصدی از قرارداد بازیکنان این تیم را به حساب بازیکنان واریز کرد تا این تیم با روحیه مضاعفی به مصاف صدرنشین لیگ بروند.

دیدار رفت و دو تیم در سیرجان با برتری پرگل سه بر صفر به سود آرمان گهر خاتمه یافته بود‌.

تیم فوتبال آرمان گهرسیرجان با ۳۵ امتیاز در صدر جدول گروه دوم و تیم نفت و گاز گچساران با ۲۹ امتیاز در رده چهارم جدول رده بندی قرار گرفته اند.

کوبل داوری :

لازم به ذکر است قضاوت این دیدار بر عهده علی ابراهیمی بوده، صادق رستمی و امید شریفی وی را در امر قضاوت همراهی خواهند کرد یدالله جهانبازی نیز به عنوان ناظر داوری در این بازی حضور خواهند داشت.
ترند های روز