۱۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۷
نفت و گاز شایستگی حضور در لیگ را دارد؛

بختیاری : همچنان امیدوار به صعود هستیم

دروازه بان تیم فوتبال نفت و گاز گچساران گفت : مهم ترین هدفم صعود به لیگ یک با نفت و گاز گچساران است‌.
کد خبر: ۹۵۵۲۹
به گزارش"دی اسپورت"؛ عباس بختیاری دروازه بان تیم فوتبال نفت و گاز گچساران که در فصل جاری لیگ دسته دوم در ترکیب تیمش عملکرد موفقی داشته و توانسته با ثبت ۱۱ کلین شیت و مهار یک پنالتی حساس و کمترین گل خورده طرفداران بسیاری را در شهر گچساران برای خود جذب کند در آستانه بازی حساس این تیم مقابل بعثت کرمانشاه در خصوص این بازی اظهار کرد : همه اعضای تیم هم قسم شده اند که هیچ فرصتی را تا رسیدن به هدفمان از دست ندهیم چرا که تیم ما از نظر فنی و تمرکز بر روی بازی به آمادگی بالایی رسیده و امیدواریم با همین آمادگی بعثت کرمانشاه را از پیش رو برداریم.

بختیاری ضمن ابراز همدردی با حادثه دیدگان سیل اخیر در کشور خصوصا مردم کرمانشاه و لرستان اظهار داشت : حادثه بسیار تلخی در کشور ما رخ داد و بازی هفته بیست و چهارم ما نیز که تحت تاثیر همین اتفاقات لغو شد و به روز پنج شنبه منتقل گردید. 

دروازه بان نفت و گاز گچساران بیان داشت : هر چند تاخیری که در بازی ما اتفاق افتاد که می توانست به ضرر تیم باشد اما با تمرینات برنامه ریزی شده آمادگی خود را برای این بازی بسیار حساس حفظ کردیم.

وی افزود : تیم ما فصل پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشت و برای موفقیت از هیچ تلاشی دریغ نکردیم تا دل مردم فوتبال دوست گچساران را با صعود به لیگ دسته اول شاد کنیم.

بختیاری با بیان اینکه همه کادر فنی زحمات زیادی را برای موفقیت این تیم متحمل شدند بیان کرد : شرایط روحی و روانی خوبی در تمرینات دروازه بانان تیم از ابتدای فصل برقرار بود که جا دارد از تلاش های مربی خودم محمد کیانی قدردانی کنم.

او ادامه داد : دروازه بان های تیم ما همه دارای آمادگی دفاع از دروازه تیم نفت و گاز گچساران را دارند که امیدوارم دروازه بانان جوان بومی ما نیز روزی در تیم های صاحب نام کشور حضورشان پررنگ تر شود.

بختیاری اظهار امیدواری کرد :سال جدید برای تیم ما و هواداران و مردم گچساران سال پرخیر و برکتی باشد و آنچه شایسته این مردم است نصیبشان شود.

وی همچنین از مهمترین هدفش که پیوستن به یک تیم صاحب نام لیگ برتری است گفت و افزود : برای رسیدن به هدفم همه تلاشم را کردم اما مهمترین هدفم در سال ۹۷ این بود که به همراه نفت و گاز گچساران به لیگ یک صعود کنیم و یک خاطره خوب برای این شهر به ثبت برسانیم که امیدوارم این هدف تا پایان فصل محقق شود.