۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۷
هفته سیزدهم لیگ برتر بانوان کشور

جدال سنگین شیرهای زرد مقابل ملوانان، پنج ستاره ها به پالایشگاه رسیدند

هفته سیزدهم لیگ برتر بانوان کشور با برگزاری شش دیدار از روز جمعه در شهرهای مختلف کشورمان پیگیری خواهد شد.
نویسنده : محمد زائری
کد خبر: ۹۴۹۹۸
جدال سنگین شیرهای زرد مقابل ملوانان، پنج ستاره ها به پالایشگاه رسیدند

به " گزارش دی اسپورت " ، هفته سیزدهم لیگ برتر باشگاه های کشورمان روز جمعه 24 اسفند ماه با برگزاری شش دیدار در شهرهای مختلف کشورمان پیگیری خواهد شد که در حساسترین دیدارها شهرداری بم به مصاف پالایش گاز و سپاهان نیز از ملوانان پذیرایی خواهند کرد.
سپاهان اصفهان و ملوان بندر انزلی : جدالی با طعم انتقام

حساسترین دیدار هفته در اصفهان برگزار خواهد شد که سپاهان زردپوش و با روحیه به مصاف ملوانی خواهد رفت که در مجموع این باشگاه حال روز خوشی ندارد و مشکلات شدید مالی بدجور گریبانگیر این باشگاه قدیمی و ریشه دار فوتبال کشور مان شده است.

شاگردان سمیه شهبازی در تیم فوتبال سپاهان در حالی به مصاف حریف نامدار خود خواهد رفت که در هفته دوازدهم موفق به کسب برد پر گل 7 بر صفر در تهران مقابل آذرخش شدند.

اما انزلی چی ها در هفته ای که گذشت در دیداری حساس مقابل تیم رده دومی شهرداری سیرجان با تک گل افسانه چتر نور بازی را در جلوی دیدگان هواداران پرشور خود واگذار کردندتا جبران این شکست را کنند و هم انتقام شکست دور رفت را بگیرند.

شهرداری سیرجان - راهیاب ملل مریوان : سه امتیاز و دیگر هیچ

در دیگر دیدار حساس این هفته تیم منسجم و پرقدرت شهرداری سیرجان در خانه میزبان کهکشهانی های مریوانی خواهند بود تا شاهد جدال سخت تیمهای رده دوم و سوم جدول لیگ باشیم.

دو تیم در حالی به مصاف هم می روند که در هفته گذشته به بردی شیرین مقابل حریفان خود دست یافتند که شهرداری چی های میزبان با یک گل ملوان را در انزلی شکست دادند و راهیاب با دومین تجربه شرمین رحمتی موفق شد خلیج فارس شیراز را گلباران کند.

دو تیم در جدول رده بندی رقابتی نفسگیر دارند که شهرداری سیرجان 29 امتیازی در جایگاه دوم قرار دارد و راهیاب در صورت برد می تواند هم امتیاز با این تیم شود ولی تفاضل گل میزبان به مراتب بهتر از مهمانش خواهد بود .

پالایش گاز ایلام - شهرداری بم : نبرد سنگین در پالایشگاه گاز

تیم فوتبال پالایش گاز ایلام همواره تیمی قدرتمند و سخت کوش نشان داده که به سختی شکست می خورد و این هفته در جدالی سنگین به مصاف تیم شکست ناپذیر شهرداری بم خواهد رفت.

شاگردان فاطمه حیاتی در اندیشه یک شگفتی هستند تا نوار پیروزی های بمی ها را پاره کنند و شگفتی ساز شوند که کاری بسیار سخت در انتظار آنها خواهد بود .

این تیم در حالی به مصاف شهرداری بم خواهد رفت که در هفته گذشته در ارومیه با تساوی 1 بر 1 مقابل همیاری متوقف شدند تا در این دیدار بدنبال کسب امتیاز از این دیدار خانگی باشند.

اما شاگردان مرضیه جعفری قدرت بلامنازع لیگ برتر بانوان در اندیشه سیزدهمین برد خود هستند تا همچنان فاصله خود را با دیگر رقبا زیادتر کنند و بدون شک با تمام قوا به مصاف حریف سخت کوش خود خواهند رفت .

این تیم در هفته گذشته در بازی راحت و بدون دردسر با 8 گل پارس جنوبی بوشهر را شکست داد تا همچنان بی رقیب باقی بماند.

برنامه سایر دیدارها :

پارس جنوبی بوشهر - ذوب آهن اصفهان

سپیدار مازندران - آذرخش تهران

خلیج فارس شیراز - همیاری ارومیه

ترند های روز