۱۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۸
حسین خانی راه بسیار سختی دارد؛

احمدزاده : سیاست اجازه نمی دهد ملوان مالکی داشته باشد!

سرمربی ملوان بندرانزلی گفت : سیاست اجازه نمی دهد ملوان مالکی داشته باشد و کسانی که به ملوان نزدیک می شوند به دنبال استفاده هستند
کد خبر: ۹۵۵۵۵
به گزارش"دی اسپورت"، ملوان با متوقف کردن مس مانع ادامه یافتن تلاش برای صعود در کرمان شد. محمد احمدزاده بعد از تساوی خارج از خانه در جمع اندک خبرنگاران حاضر در کنفرانس خبری گفت : قبل از هر چیز لازم می دانم که فاجعه رخ داده در سراسر کشور را تسلیت بگویم؛ اتفاقات ناگواری برای کشور ما رخ داده و ما فقط به خاطر وجود قوانین امروز بازی کردیم وگرنه با این اتفاقات لازم بود حتی فوتبال چند روزی تعطیل شود.

سرمربی ملوان در خصوص بازی گفت : ما با مشکلاتی که دست و پنجه نرم می کردیم به کرمان آمدیم. با کمک یکی از شرکت های تاجر منطقه بلیط پرواز برای ما تهیه شد و منطقه آزاد و چند فعال تجاری مخارج ملوان را برای اسکان در کرمان تامین کردند و با ۱۵ بازیکن و سه کادر به کرمان آمدیم؛ ماساژور، اعضای کادر پزشکی و حتی سرپرست ملوان در کرمان همراه ما نبودند. مدافعان میانی ما محروم و مصدوم بودند و بازیکن تخصصی در این پست نداشتیم؛ ۳ بازیکن ۱۷ ساله تا آخر بازی در زمین حضور داشتند؛ دروازه بان ما حتی رده امید را هم ندیده بود.

احمدزاده ادامه داد : بچه ها جوان هستند و برخی از آن ها در پست غیرتخصصی خود بازی کردند و این کار را سخت می کرد. شرایط فنی قابل مقایسه ای با مس نداشتیم و مس بازیکنان بسیار خوبی دارد که سعی داشتند با توپ های بلند به دروازه ما نزدیک شوند. اما مبین عشایری یکی از بهترین روزهایش بود و جا دارد از او تشکر کنم که از دروازه ملوان حفاظت کرد. بازیکنان دفاعی ما هم بی نقص کار کردند و تمام بچه ها زحمت کشیدند.

وی افزود : مس تیم بسیار خوبی بود و حسین خانی کار سختی دارد؛ آخر بازی هم به ایشان گفتم و مطمئنم روزهای بسیار سختی را باید تجربه کند. در مقابل مس به خوبی ایستادگی کردیم و نیمه دوم در کنترل تیم مس بود و چند موقعیت به دست آورد.

سرمربی ملوان در مورد داوری گفت : داور در نتیجه تاثیری نداشت و ایرادی نمی شود در قضاوت بازی گرفت.

وی در پاسخ به اینکه چرا مس با وجود شرایط مالی مناسب، فراهم بودن زیرساخت ها و امکانات خوب موفق نمی شود، گفت: بدتان نمی آید؟ شما باید از بازیکنان بومی استفاده کنید؛ هیچ وقت این اتفاق در کرمان رخ نداده؛ تیم هایی که پول دارند به دنبال خرید بازیکن هستند. به نظر به جای اینکه تعجیل کنید و به لیگ برتر بروید، صبر کنید. برای ما هم زود است با وجود این شرایط به لیگ برتر برویم. مس باید از بازیکنان جوان خودش استفاده کند و روی پایه ها کار کند. مدیریت فوتبال ما ایراد دارد. ما یک پنجم امکانات مس را هم نداریم و واقعا حسرت امکانات مس را می خوریم. مس گذشته خوبی دارد.ما حسرت امکانات مس را می خوریم.

احمد زاده در مورد شرایط بغرنج مالی در ملوان که تازگی ندارد و اینکه چرا در شهر انزلی یک نفر مالکیت این تیم را به سرانجام نمی رساند، گفت : سیاست اجازه نمی دهد؛ کسانی که به ملوان نزدیک می شوند به دنبال استفاده هستند. در این گرفتاری ها ملوان تیمی است فقط در بین سیاسی های انزلی و زمانی که انتخابات باشد به عنوان نردبان از ملوان استفاده کنند. معمولا دوست ندارند تیم از دست شان خارج شود.
ترند های روز