۲۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۹
پیش بازی گل گهرسیرجان - سرخپوشان پاکدشت؛

جدال هجومی های لیگ در سیرجان / پاکدشتی ها به کار وینگو پایان می دهند؟

تیم فوتبال گل گهرسیرجان عصر فردا در هفته بیست و هشتم لیگ یک پذیرای تیم سرخپوشان پاکدشت خواهد بود.
کد خبر: ۹۵۰۶۳

به گزارش"دی اسپورت"؛ در یکی از حسای ترین و سرنوشت سازترین بازی هفته بیست و هشتم لیگ یک عصر فردا دو تیم بالای جدولی گل گهرسیرجان و سرخپوشان پاکدشت برابر هم صف آرایی خواهند کرد.

گل گهری ها در حالی برابر سرخپوشان پاکدشتی قرار می گیرند که پیش از این با ۴۴ امتیاز بر صدر جدول تکیه زده اند و چند هفته ای است به یکه تازی خود در صدر ادامه می دهند اما این تیم در نیم فصل دوم نتایج مطلوب و مدنظر مدیران گل گهر را با مربی کروات خود نگرفته است، حکایت و چالشی که وینگو و تیم های تحت هدایت وی در نیم فصل دوم با آن رو به رو می شوند.

عدم نتیجه گیری مطلوب و کسب تساوی های مکرر در هفته های متوالی سبب شده تا سایر تیم های مدعی با کم کردن اختلاف امتیازی شان با گل گهری ها به یک قدمی صدر برسند تا وینگو و شاگردانش در مقطع حساس لیگ احساس خطر کرده و جایگاه خود در صدر را متزلزل ببینند.

مدیران گل گهر نیز که چند سالی می شود با هزینه کردهای زیاد بدنبال صعود به لیگ برتر هستند اینبار عزم خود را برای تحقق این امر جذب کرده اما نتایج چند هفته اخیر تیمشان آنها را بسیار نگران کرده و آنها را واداشته در صورتیکه در هفته پیش رو نتایج مطلوبی گرفته نشود تغییراتی را در کادرفنی تیمشان ایجاد کنند.

در سوی مقابل سرخپوشانی قرار دارند که در فصل جاری علارغم اولین حضور خود در لیگ یک نتایج مطلوبی را گرفته و با قرار گرفتن در رده سوم جزء مدعیان اصلی صعود محسوب می شوند.

پاکدشتی ها در فصل جاری عزم خود را برای صعود به لیگ برتر و حضور در سطح اول فوتبال کشور جذب کرده اند و مالک و مدیران این باشگاه سعی بر این داشته اند که از تجارب مربیان سطح بالا و لیگ برتری در راس کادرفنی خود استفاده کنند و به همین دلیل از حضور فرهاد کاظمی ، محمود فکری و مهدی پاشازاده در تیم خود بهره برده اند و این امید را دارند که نهایتا با حضور مهدی پاشازاده در اولین حضور خود در رقابت های لیگ یک به لیگ برتر صعود کنند.

دیدار رفت دو تیم در تهران با تساوی یک بر یک خاتمه یافت.

تیم فوتبال گل گهرسیرجان تا پایان هفته بیست و هفتم ۳۹ گل به ثمر رسانده و ۲۳ گل نیز دریافت کرده و در مقابل تیم سرخپوشان ۴۱ گل به ثمر رسانده و ۲۵ گل دریافت کرده است آمار دو تیم در گلزنی نشان می دهد که برترین خط حمله لیگ را در اختیار دارند که تقابل دو خط حمله قوی در بازی امروز‌ دیدنی و جذاب خواهد بود.

کوبل داوری :

قضاوت این دیدار بر عهده سیدمهدی مرجان زاده خواهد بود؛ قهرمان نجفی و براتعلی مولوی وی را در امر قضاوت همراهی خواهند کرد ایرج نظری نیز به عنوان ناظر داوری در بازی امروز حضور خواهد داشت.