۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۴
پیش بازی شاهین‌ شهرداری بوشهر - اروند خرمشهر؛

همه چیز مهیا برای صعود / شاهین ویسی صدرنشین می شود؟

تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر عصر امروز در ورزشگاه شهیدبهشتی بوشهر میزبان تیم اروند خرمشهر خواهد بود.
کد خبر: ۹۵۰۸۷

به گزارش"دی اسپورت"؛ تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر عصر امروز در دیدار هفته بیست و هشتم خود از ساعت ۱۵:۳۰ در ورزشگاه شهیدبهشتی بوشهر پذیرای تیم اروند خرمشهر خواهد بود.

شاهین در حالی برابر حریف خرمشهری خود صف آرایی می کند که با توجه به قرار گرفتن در رده دوم جدول شرایط حساسی در جدول دارد و برای حفظ جایگاه فعلی خود بایستی در دیدارهای پیش روی خود با حداکثر امتیازات زمین بازی را ترک کند.

بوشهری ها که با آمدن ویسی همچنان با حفظ جایگاه و قرار گرفتن در بالای جدول به عنوان یکی از مدعیان اصلی صعود محسوب می شوند این امید را دارند که در پایان فصل نیز با این مربی که سابقه قهرمانی با استقلال خوزستان در لیگ برتر را دارد به رقابت های لیگ برتر کشور راه یابند.

اما اروندی ها نسبت به شاهینی ها شرایط متفاوت تری دارند آنها که هفته ها بود با کسب نتایج ضعیف در قعر جدول بودند پس از کسب چند نتیجه مطلوب با افاضلی تا حدودی از قعر فاصله گرفتند و این امید را دارند تا در ادامه بتوانند این روند را ادامه داده و خود را از منطقه خطر سقوط نجات دهند البته آنها اخیرا با مشکلات مالی شدیدی رو به رو شده اند و این سبب شده تا تمرکز آنها از بین برود اما به هر حال خرمشهری ها برای صیانت از سلامت فوتبال و مهم تر از آن دفاع از حیثیت فوتبال شان هم قسم و یکدل شده اند که در دیدارهای پیش رو علارغم وجود مشکلات زیاد برابر حریفان با تمام قدرت حاضر شوند.

دیدار رفت دو تیم در خرمشهر با نتیجه سه بر صفر به سود شاهینی ها به پایان رسیده بود.

تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر تا پایان هفته بیست و هفتم ۲۷ گل به ثمر رسانده و با دریافت ۱۵ گل عملکرد مطلوبی در خط دفاعی داشته اروند خرمشهر نیز ۱۴ گل به ثمر رسانده و ۲۷ گل نیز دریافت کرده است.

کوبل داوری :

میثم حیدری – سعید زیبا – رحیم حاجیلو – ایمان کهیش - ناظر داوری : حیدر شکور
ترند های روز