۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۹
همه باشگاه ها می خواهند فوتبال سالم برگزار شود؛

حاجی پور : باید با خطاکاران به شدیدترین شکل ممکن برخورد شود

سرپرست تیم داماش گیلان گفت: «از سازمان لیگ به من زنگ زدند و خواستند بیایم و توضیحاتم را ارائه کنم. هرچه می‌دانستم را گفتم و امیدوارم که در پایان حق به حقدار برسد.»
کد خبر: ۹۵۱۶۴

به گزارش"دی اسپورت"؛ حسین حاجی پور درباره صحبت‌های مدیرعامل خوشه طلایی مبنی‌ بر اینکه آنها خلافی را انجام نداده‌اند، گفت : «اگر اتفاقی رخ نداده که هیچ، اما اگر خطایی به وقوع پیوسته، باید به شدیدترین شکل ممکن با آن برخورد شود. چون اگر برخورد نشود، دیگر فوتبال بازی کردن معنی نمی‌دهد. اول فصل دور هم جمع شویم و بگوییم چه کسی از همه پولدار‌تر است؟ هر تیمی پولدارتر بود صعود کند و دوباره فصل بعد این اتفاق تکرار شود. خدا را شکر کمیته‌اخلاق، انضباطی و برگزار‌کنندگان مسابقات خصوصا آقای شفیعی پیگیر این ماجرا هستند. وضعیت مالی تیم‌ها خوب نیست و در پرداخت مشکل دارند. هستند کسانی که وضعیت اقتصادی به آنها فشار آورده و کارهایی می‌کنند که زیبنده نباشد. امیدوارم فقط سریعا همه چیز بررسی شود. این خواسته کل جامعه فوتبال است. تیم‌هایی معترض شده‌اند که نه صعود می‌کنند و نه سقوط. سردار بوکان، ایرانجوان بوشهر، فولاد اهواز، شهرداری بم، مقاومت و... به این ماجرا ورود کرده‌اند. همه می‌خواهند فوتبال سالم برگزار شود. اگر به تیمی پاداش داده‌اند تا با قدرت مقابل ما بازی کند، عیب ندارد اما اگر خدای‌ناکرده هفته بعد به همان تیم دوباره پول بدهید تا خوب بازی نکنند، مشکل‌ساز خواهد شد.»

وی بیان داشت: «یک‌سری مستندات توسط تیم‌های دیگر ارائه شده و به کمیته‌اخلاق ارجاع می‌شود. در سازمان لیگ چیزهایی درخصوص تیم شهرداری بم شنیدم. سردار بوکان و شهرداری همدان هم چیزهایی را ارائه کرده‌اند. من هم خیلی چیزها شنیده‌ام.»

سرپرست داماش درباره اظهارنظر مدیرعامل خوشه‌طلایی مبنی‌بر اینکه داماش چرا 6 گل به استقلال اهواز زده است، خاطرنشان کرد: «6 گل زدیم اما ما همه تیم‌ها را در رشت بردیم. هر 13 بازی خانگی را بردیم اما شما کدام تیم را با اختلاف بیش از یک گل شکست دادید. چرا سرمربی و کاپیتان استقلال اهواز در آن بازی حضور نداشتند؟ چرا مقابل ما اینقدر خودشان را روی زمین انداختند تا داور 7 دقیقه وقت تلف‌شده اعلام کند؟ استقلالی‌ها هم در رختکن ما آمدند و درگیری ایجاد کردند.»
وی افزود: «بعضی باشگاه‌ها حالا متوجه شده‌اند که اشتباهات بازیکنان‌شان مقابل این تیم سهوی نبوده است. یکی از باشگاه هم مراجعه کرده بود. سرپرست یکی از تیم‌ها به من گفت بازیکن آنها مقابل خوشه‌طلایی مرتکب اشتباه عجیبی شد و در نهایت در نیم‌فصل به آن تیم پیوست.