۰۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۸
پیش بازی ملوان بندرانزلی - بادران تهران؛

بازگشت؛ عیدی ممی به قوهای سپید / ملوانی ها بدنبال تکمیل شگفتی

تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در هفته بیست و نهم رقابت های لیگ یک میزبان بادران تهران خواهد بود.
کد خبر: ۹۵۳۷۸
ملوانان با سه امتیاز بدنبال خروج از بحرانبه گزارش"دی اسپورت"؛ تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در اولین بازی خود در سال جدید که عصر فردا از ساعت ۱۶:۱۵ از سری رقابت های هفته بیست و نهم لیگ یک برگزار خواهد شد در ورزشگاه تختی بندرانزلی میزبان تیم بادران تهران خواهد بود.

قوهای سپید انزلی در حالی عصر فردا برابر نارنجی پوشان پایتخت صف آرایی خواهند کرد که با بهبود وضعیت خود در جدول مسابقات در رده یازدهم قرار گرفته اند آنها علارغم بهبود وضعیت خود در جدول در آستانه سال جدید با بحران مالکیتی و مالی مواجه شدند و با کناره گیری مالک این باشگاه تمام معادلات انزلی چی ها بهم ریخت تا یکبار دیگر قدیمی ترین و ریشه دار ترین تیم شمال کشور وارد بحران جدیدی شود.

ملوانی ها که تا پایان هفته بیست و هشتم مطالبات خود را دریافت نکرده بودند با انصراف مالک در آستانه سال جدید و شب عید با جیب های خالی روانه خانه هایشان شدند تا محمداحمد زاده و مازیار زارع نیز به دلیل وجود مشکلات مالی و عدم حمایت مسئولان از این تیم مجبور به خداحافظی شوند.

با شروع سال جدید و دور جدید تمرینات ملوان محمداحمد زاده و مازیار زارع که از این تیم خداحافظی کرده بودند در تمرینات انزلی چی ها حضور یافتند تا عیدی بزرگی را با بازگشت شان به هواداران این تیم بدهند آنها علاوه بر این موضوع نشان دادند که با بازگشت به تیم ملوان قصد تکمیل شگفتی ها در این تیم را دارند.

در سوی مقابل بادرانی قرار دارد که در سال ۹۷ فراز و نشیب های فراوانی داشت و با وجود اینکه این تیم برای صعود به لیگ برتر بسته شده بود به ناگهان سر از میانه های جدول در آورد مدیران این باشگاه با سپردن هدایت تیمشان به کادرفنی جدید امیدوار به بازگشت به روزهای اوج شدند اما کادرفنی جدید این تیم نیز تا بدین جای لیگ در تحقق این امر ناکام بوده و نتوانسته انتظارات مدیران این باشگاه را برآورده کنند.

با این حال آنها با قرار گرفتن در رده هشتم در تلاشند تا رتبه بهتری از جایگاه هشتم را کسب کنند و لیگ را با قرار گرفتن در رتبه تک رقمی به پایان برسانند.

دیدار رفت دو تیم در تهران با نتیجه دو بر یک به سود بادرانی ها به پایان رسیده بود.

تیم فوتبال ملوان تا پایان هفته بیست و هشتم ۲۴ گل به ثمر رسانده و ۲۲ گل نیز دریافت کرده و در مقابل بادرانی ها ۲۹ گل به ثمر رسانده و ۲۷ گل نیز دریافت کرده است.

کوبل داوری :

قضاوت این دیدار برعهده ناصر جنگی بوده و محمدعلی رضایی ، محمود گوهری نژاد وی را در امر قضاوت یاری خواهند کرد، سعید لهراسبی به عنوان داور چهارم و امیربهرام نقوی حسینی به عنوان ناظر داوری در این بازی حضور خواهند داشت.