۰۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۶
پیش بازی قشقایی شیراز - نود ارومیه؛

دربی براداران ترک زبان در شیراز

تیم فوتبال قشقایی شیراز در هفته بیست و نهم رقابت های لیگ یک میزبان تیم فوتبال نود ارومیه خواهد بود.
کد خبر: ۹۵۳۷۹
نودی ها در دیار حافظ بدنبال فرار از سقوطبه گزارش"دی اسپورت"؛ عصر فردا تیم فوتبال قشقایی شیراز در هفته بیست و نهم رقابت های لیگ یک از ساعت ۱۶:۱۵ در ورزشگاه پارس میزبان نود ارومیه خواهد بود.

قشقایی ها در حالی در این هفته به میدان خواهند رفت که مهدی فروردین سرمربی خود را به دلیل استعفای پیش از سال جدید و پس از شکست برابر آلومینیوم اراک در اختیار نخواهد داشت.

فروردین در حالی از سمت خود استعفا داد که از زمان حضورش تا پایان هفته بیست و هشتم تیم قشقایی را که اولین حضورش در رقابت های لیگ یک را تجربه می کند به یک تیم مدعی تبدیل کرده و علارغم کسب نتایج مطلوب رتبه تک رقمی را در جدول مسابقات بدست آورد ، قشقایی ها تا پایان هفته بیست و هشتم با کسب ۳۳ امتیاز در رده هفتم جدول قرار دارند و این امید را نیز دارند که با برتری و کسب امتیاز از دیدارهای پیش رو و باقی مانده به جهش و صعود خود از لحاظ رتبه ای در جدول ادامه دهند.

در سوی مقابل نودی هایی قرار دارند که آنها نیز اولین حضورشان در رقابت های لیگ یک را تجربه می کنند اما با وجود مشکلات شدید مالی و عدم حمایت مسئولان نتایج متوسطی را با مربی جوان و جویای نام خود کسب کرده اند آنها تا پایان هفته بیست و هشتم با کسب ۲۴ امتیاز در رده چهاردهم جدول رده بندی تکیه زده اند و این امید را دارند تا با کسب امتیازات لازم خود را به میانه های جدول برسانند البته ارومیه ای ها در طول فصل خود را به میانه های جدول نیز رسانده بودند اما مشکلات مالی در این تیم آنها را وارد چالش و بحران جدی کرده تا نتوانند نتایج مدنظر خود را کسب کنند.

دیدار رفت دو تیم با نتیجه دو بر یک به سود نودی ها در ارومیه به پایان رسیده بود.

تیم فوتبال قشقایی شیراز تا پایان هفته بیست و هشتم ۲۲ گل به ثمر رسانده و ۲۹ گل نیز از حریفان خود دریافت کرده و تیم نود ارومیه ۱۸ گل به ثمر رسانده و با دریافت ۳۵ گل از حریفانش بدترین عملکرد در خط دفاعی را به نام خود ثبت کرده است.

کوبل داوری :

قضاوت این دیدار برعهده سیدوحید کاظمی بوده و علی اکبر عظیم پور ، دانیال باشنده وی را در امر قضاوت یاری خواهند کرد، علی اصغر افروزه به عنوان داور چهارم و نادر جعفری به عنوان ناظر داوری در این بازی حضور خواهند داشت.