۱۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۲
پیش بازی نود ارومیه - اروند خرمشهر؛

جنگ برای بقا در ارومیه ؛ سه امتیاز در حکم شش امتیاز!

تیم فوتبال نود ارومیه عصر فردا در هفته سی ام به مصاف تیم اروند خرمشهر خواهد رفت.
کد خبر: ۹۵۵۲۲
به گزارش"دی اسپورت"؛ تیم فوتبال نود ارومیه عصر فردا در هفته سی ام رقابت های لیگ یک از ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه تختی ارومیه برابر تیم اروند خرمشهر قرار خواهد گرفت.

نودی ها در فصل جاری فراز و نشیب های زیادی داشتند و علارغم وجود مشکلات مالی در رقابت های این فصل شرکت کردند و با وجود مشکلات با هدایت مربی جوان و جویای نام خود نمایش قابل قبولی را برابر حریفان تا بدین جای لیگ داشته اند آنها در دیدار هفته گذشته خود نیز علارغم اینکه نمایش خوبی را برابر تیم قشقایی داشتند اما در دقایق پایانی با دریافت دو گل از تیم حریف مغلوب شدند تا با نزول در جدول مسابقات و با نزدیک شدن به قعر جدول ، خطر سقوط به دسته پایین تر بیش از پیش آنها را تهدید کند.

شاگردان بیاتلو با توجه به فاصله امتیازی تیم ها در پایین جدول جدالی شش امتیازی را با اروند خرمشهر خواهند داشت و در صورتی که در این بازی به پیروزی دست یابند با صعود چند پله ای در جدول تا حدودی از منطقه خطر سقوط دور خواهند شد.

در آن سوی میدان اروندی ها که با مشکل مالی شدیدی دست و پنجه نرم می کنند و بازیکنان این تیم به دلیل همین مشکلات چند هفته ای دست به اعتصاب زدند اما با صحبت های مسئولان سازمان لیگ به این تیم بازگشتند و به نوعی فوتبال پاک را معنی کرده و با متوقف کردن تیم مدعی آلومینیوم در هفته گذشته علاوه بر تکمیل پروژه توقف مدعیان نشان دادند در صورتیکه مشکلات این تیم برطرف شود حرف های زیادی برای گفتن خواهند داشت.

شاگردان افاضلی هم با توجه به جایگاه شان در جدول دیداری شش امتیازی را در پیش خواهند داشت و در صورت پیروزی می توانند جایگاه خود در جدول را تثبیت کنند.

دیدار رفت دو تیم با پیروزی یک بر صفر اروندی ها به پایان رسیده بود.

از لحاظ آماری نیز تیم فوتبال نود ارومیه همچنان تا پایان هفته بیست و نهم ۱۸ گل به ثمر رسانده و با دریافت ۳۷ گل بدترین خط دفاعی لیگ را در اختیار دارد اروندی ها نیز ۱۵ گل به ثمر رسانده و ۲۸ گل نیز دریافت کرده اند.

کوبل داوری :

قضاوت این دیدار بر عهده کوپال ناظمی بوده و مهدی عالیقدر ، امید افخمی نیز وی را در امر قضاوت یاری خواهند کرد، حامد سیری به عنوان داور چهارم و محمدرضا فلاح به عنوان ناظر داوری در این بازی حضور خواهند داشت.