۰۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۹
پیش بازی مس رفسنجان - شهرداری بندرماهشهر؛

ماهشهر و آخرین فرصت ها برای بقا

تیم فوتبال مس رفسنجان در هفته بیست و نهم لیگ یک از تیم شهرداری بندرماهشهر پذیرایی خواهد کرد.
کد خبر: ۹۵۴۰۰
به گزارش"دی اسپورت"؛ تیم فوتبال مس رفسنجان عصر فردا از سری مسابقات هفته بیست و نهم لیگ یک در ورزشگاه شهدای رفسنجان از تیم شهرداری بندرماهشهر قعرنشین لیگ پذیرایی خواهد کرد.

ماهشهری ها که وضعیت مناسبی در جدول ندارند و با قرار گرفتن در قعر جدول در آستانه سقوط به دسته پایین تر قرار گرفته اند و در چند هفته اخیر مسئولان و هواداران این تیم همت و تلاش مضاعفی کرده اند تا با کسب نتایج مطلوب سهمیه این تیم را در رقابت های لیگ یک حفظ کنند در دیدار فردا تلاش خواهند کرد با کسب هر سه امتیاز بازی امیدهای خود را برای بقا در لیگ پررنگ تر کرده و به امید به دیدارهای باقی مانده داشته باشند.

 ماهشهری ها در فصل جاری رکورد تغییر سرمربی را زدند و با تغییرات متعدد در راس کادرفنی بدنبال کسب نتایج مطلوب بودند اما همین تغییرات در این تیم سبب شد تا تیم شهرداری به ثبات فنی نرسد و با کسب نتایج ضعیف در قعر جدول و در آستانه سقوط به دسته پایین تر قرار بگیرد.

به هر حال فریسات و شاگردانش به خوبی می دانند که برای نجات ماهشهری ها از این وضعیت باید امتیازات کامل بازی ها باقی مانده را از آن خود کنند تا به وضعیت خود در جدول سر و سامان بدهند.

در سوی مقابل مس رفسنجانی قرار دارد که در هفته های اخیر نتایج مطلوب و قابل قبولی را گرفته و با توقف تیم های مدعی چون گل گهر و مس رفسنجان معادلات صعود در بالای جدول را پیچیده و حساس کرده است و علاوه بر این موضوع مهم با نتایجی که کسب کرده خود را با رهایی از پایین جدول به رده نهم و میانه جدول رسانده است.

دیدار رفت دو تیم در بندرماهشهر با نتیجه یک بر صفر به سود ماهشهری ها به پایان رسیده بود.

تیم فوتبال مس رفسنجان تا پایان هفته بیست و هشتم در آماری جالب و عجیب ۳۷ گل به ثمر رسانده و ۳۸ گل نیز دریافت کرده و تیم شهرداری بندرماهشهر ۱۳ گل زده و ۲۶ بار دروازه خود را باز شده دیده است. با آمار ثبت شده دو تیم مشخص می شود تیم مس رفسنجان سومین خط حمله لیگ ضعیف ترین خط دفاع و در مقابل شهرداری بندرماهشهر بدترین خط حمله لیگ را در اختیار دارد.

کوبل داوری :

قضاوت این دیدار برعهده سعاد وفاپیشه بوده و امراله طراح ، مرتضی سلمان نژاد وی را در امر قضاوت یاری خواهند کرد، وحید مالکی به عنوان داور چهارم و محمد امیری به عنوان ناظر داوری در این بازی حضور خواهند داشت.