۰۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۱
بازیکنان اروند بازیکنان متعصب و باشرفی هستند؛

هزامی : برای حفظ آبرو و حیثیت مان به مصاف حریف می رویم

بازیکن اروند خرمشهر گفت : با تمام توان برای حفظ آبرویمان و رهایی از خطر سقوط به مصاف آلومینیوم اراک خواهیم رفت.
کد خبر: ۹۵۴۰۸
هزامی : برای حفظ آبرو و حیثیت مان به مصاف حریف می رویم
به گزارش"دی اسپورت"؛ چند هفته ای است که بازیکنان اروند خرمشهر به دلیل مشکلات مالی و عدم پرداخت مطالبات شان از سوی مدیران باشگاه دست به اعتصاب زده و در تمرینات این تیم شرکت نمی کنند از طرفی با نزدیک شدن لیگ به هفته های پایانی رقابت ها در بالای جدول تنگاتنگ شده و تیم های مدعی در تلاش هستند که با پشت سر گذاشتن رقبای اصلی خود با رسیدن به مقام قهرمانی به عنوان تیم اول به رقابت های لیگ برتر صعود کنند.


رقابت های لیگ دسته اول فصل جاری نیز در این هفته از حساسیت بالایی برخوردار است و در یکی از بازی های حساس و سرنوشت ساز که برای هر دو تیم حکم مرگ و زندگی دارد عصر فردا دو تیم اروند خرمشهر و آلومینیوم اراک در ورزشگاه نفت و گاز اروندان به مصاف هم خواهند رفت در این بازی اروندی ها برای عدم سقوط و آلومینیومی ها برای صعود خواهند جنگید اما در این بین اعتصاب بازیکنان اروند خرمشهر به دلیل مشکلات مالی و عدم حضور آنها در تمرینات هواداران این تیم و همچنین سایر تیم های مدعی را از برگزاری یا عدم برگزاری و مهم تر از آن از سلامت بازی نگران ساخته است از همین رو به سراغ علی هزامی یکی از بازیکنان این تیم رفتیم تا شرایط این تیم را از زبان وی جویا شویم. هزامی در گفتگو با خبرنگار دی اسپورت در خصوص شرایط اروند خرمشهر و بازگشت بازیکنان به تمرینات تیم اظهار داشت : همه می دانند که ما به دلیل مشکلات مالی چند هفته ای است که تمرینی برگزار نمی کنیم و از شرایط جسمانی عقب افتاده ایم اما بحث آبرو و حیثیت مان وسط است و برای حفظ آبرو و حیثیت مان به تمرینات برگشتیم.

هزامی ادامه داد : بازی فردا بازی سرنوشت سازی برای هر دو تیم است چرا که آنها برای صعود و ما هم برای عدم سقوط می جنگیم.

بازیکن اروند خرمشهر در خصوص اینکه شایعه هایی مبنی بر احتمال عمل تبانی در این بازی وجود دارد گفت  : خدا را شاهد می گیرم که علارغم وجود مشکلات زیاد و فقط دریافت چند درصد از مبلغ قراردادهایمان بازیکنان ما در تمام بازی ها با تمام توان به مصاف حریفان رفته اند و حتی بازی هایی بوده است که به دلیل باخت مان از سوی هواداران مان مورد فحاشی قرار گرفتیم.

وی اضافه کرد : کسانی که این حرف ها را می زنند یا شایعه ها را می سازند هم به ما و هم به تیم حریف توهین می کنند و این موضوع به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست و تعجب می کنم که چرا این شایعه ها را می سازند.

هزامی با بیان اینکه تنها مشکل تیم اروند مشکلات مالی و عدم دریافت مطالبات بازیکنان است گفت : ما برای اینکه شب عید به مطالبات و حق مان برسیم و شرمنده خانواده هایمان نشویم سر تمرینات حاضر نشدیم و اینکه برخی شائبه هایی در این خصوص وجود دارد کذب محض است.

وی افزود : طبق قانون باید به تمرینات برمی گشتیم و با تمکین از قانون و برای اینکه سلامت لیگ به خطر نیفتد و برخی حرف و حدیث ها پشت بازیکنان باتعصب و با شرف مان نباشد به تیم بازگشتیم و همانطور که گفتم برای حفظ آبرویمان به مصاف حریف خواهیم رفت اما در کل باید برای برطرف شدن مشکلات تیم و بازیکنان یک راه حل مناسبی پیدا شود و این مشکلات برای شهری مثل خرمشهر که با خون شهدا آغشته شده است و منابع عظیم مالی در این شهر وجود دارد زیبنده نیست.

هزامی در خصوص اینکه عدم تمرین و آماده سازی بازیکنان در طول هفته مشکلی برای تیم در بازی فردا ایجاد نمی کند بیان داشت : بازیکنان در طول هفته به صورت انفرادی تمریناتی داشته اند و از امادگی نسبی برخودار هستند و دیروز نیز تمرین شادابی را با حضور کلیه بازیکنان برگزار کردیم و مطمئن باشید با تمام توان برابر تیم قدرتمند آلومینیوم قرار خواهیم گرفت.

او اضافه کرد : ما در چند بازی اخیر نیز به دلیل همین مشکلات تمرینات تیم را برگزار نکردیم اما روز بازی ها با یکدلی که بین بازیکنان وجود داشت و برای حفظ شخصیت تیمی و آبرویمان با تمام توان به مصاف حریفان رفتیم تا حسن نیت مان را برای همه نشان دهیم.