۰۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۳
با تمام توان به مصاف آلومینیوم می رویم؛

پیرهادی : می خواهیم عدالت و اخلاق حرفه ای را رعایت کنیم

کد خبر: ۹۵۴۱۸
پیرهادی : می خواهیم عدالت و اخلاق حرفه ای را رعایت کنیمبه گزارش"دی اسپورت"؛ احسان پیرهادی  در خصوص شرایط فعلی تیم اروند خرمشهر و بازگشت بازیکنان به تمرینات تیم اظهار کرد : برای انجام فوتبالی پاک و رعایت عدالت و با صحبت هایی که آقای محمود زاده و فتاحی با بازیکنان داشتند و با مشورت با شخص هومن افاضلی و کادرفنی تصمیم گرفتیم به تمرینات برگردیم چرا که ما از تیم هایی مدعی چون پرسپولیس پاکدشت ، گل گهر ، شاهین و ... امتیاز گرفتیم و آنها را متوقف کردیم و اگر در این بازی برابر آلومینیوم حاضر نمی شدیم به نوعی عدالت رعایت نمی شد.

پیرهادی ادامه داد : تصمیم گرفته ایم با تمام توان برابر اراکی ها قرار بگیریم و هر چه در توان داریم برای این بازی بگذاریم.

بازیکن اروند خرمشهر در خصوص شایعه های عمل تبانی در این بازی بیان کرد : مطمئنا بازی های هفته های پایانی زیر نظر ناظران کمیته اخلاق و سازمان لیگ برگزار می شود و همه نیز شاهد بازی خواهند بود و این بازی نیز توسط دوربین ها ضبط خواهد شد و چنین چیزی اصلا نمی تواند صحت داشته باشد مطمئن باشید همانند بازی هایی که در برابر سایر مدعیان انجام دادیم برابر آلومینیومی ها دو برابر آن را با تمام توان انجام خواهیم داد.

وی اضافه کرد : تیم ما قبل از بازی با تیم های مدعی دو الی سه روز تمرین می کرد یا اصلا فقط یک روز عرق گیری داشتیم اما با این وجود بهترین بازی ها را برابر آنها ارائه دادیم.

پیرهادی با بیان اینکه وضعیت تمرینی تیم اروند دو ماهی است که به دلیل مشکلات مالی به صورت نامنظم برگرار می شود بیان کرد : خود فریبرز محمودزاده با صحبت هایی که با مدیرعامل باشگاه داشته قول مساعد پرداخت مطالبات را در تازیخ ۱۷ فروردین گرفته است و اگر این امر تحقق نیابد جلسه ای در سازمان لیگ با کلیه بازیکنان برگزار خواهد شد.

او افزود : بازیکنانی در تیم داریم که از اول هیچ دریافتی نداشته اند و این مسئله نمی تواند وضع مناسبی برای تیمی مثل اروند خرمشهر باشد که متعلق به شهر خونین شهری که با نام شهدا پیوند خورده است باشد.

بازیکن اروند خرمشهر در خصوص بازی فردای تیمش برابر آلومینیوم اراک گفت : همانطور که گفتم هر چه در توان داریم خواهد گذاشت تا عدالت رعایت شود بازیکنان اروند بازیکنان پاک و باغیرتی هستند و همه هم قسم شده اند تا برای سلامت لیگ و رعایت اخلاق حرفه ای در بازی فردا با تمام توان شرکت کنند.