۰۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۹

مطلق زاده : در خانه به سختی امتیاز از دست می دهیم

خونه به خونه در هفته بیست و نهم لیگ آزادگان باید در بابل به مصاف گل ریحان برود.
کد خبر: ۹۵۴۱۱
محمود مطلق زاده، هافبک خونه به خونه بابل در مورد بازی برابر گل ریحان به خبرنگار دی اسپورت گفت : این دیدار به دلیل شرایط جدول برای هر دو تیم از حساسیت بالایی برخوردار است زیرا خونه به خونه در خطر سقوط قرار دارد و گل ریحان به دنبال صعود به لیگ برتر است که همین امر موجب می شود دو تیم به دنبال کسب سه امتیاز این مسابقه باشند و بدون شک بازی زیبایی خواهد شد.

مطلق زاده در خصوص میزبانی در ورزشگاه هفت تیر بابل گفت: به هر حال پس از مدت ها انتظار هواداران و بازیکنان به سر رسید و ما سه مسابقه اخیر خانگی مان را در بابل انجام داده ایم و از این سه دیدار توانستیم دو پیروزی و یک تساوی کسب کنیم که انشالا در بازی برابر گل ریحان بتوانیم روند خوب مان را ادامه دهیم.

هافبک خونه به خونه با بیان اینکه گل ریحان روند صعودی خوبی داشته، ادامه داد: گل ریحان یکی از تیم های بالای جدول محسوب می شود که همین امر موجب می شود با اعتماد به نفس خوبی پا به بازی برابر ما بگذارند ولی اگر به پیشینه خونه به خونه توجه کنید، این تیم همواره جزو مدعیان اصلی صعود بوده و در حال حاضر هم از زمانی که در ورزشگاه هفت تیر به میدان رفتیم، حتی آلومینیوم که در مقابل ما به تساوی دست یافت هم به سختی یک امتیاز گرفت. به هر حال ما سعی می‌کنیم حرف مان را در زمین مسابقه بزنیم ولی یک ضرب المثل است که می گوید همیشه از چیزی که نمی ترسی، به سرت می آید و قطعا گل ریحانی ها خبر ندارند چه سرنوشتی در هفت تیر انتظارشان را می کشد.

مطلق زاده در پایان گفت: من و هم تیمی هایم قول می دهیم با تمام توان در برابر گل ریحان قرار بگیریم تا با کسب سه امتیاز عیدی خوبی به هواداران مان بدهیم.