۰۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۴
پیش بازی سرخپوشان پاکدشت - مس کرمان؛

پاشا به رویای مس پایان می دهد؟

تیم فوتبال سرخپوشان پاکدشت عصر امروز در هفته بیست و نهم رقابت های لیگ یک از تیم مس کرمان پذیرایی خواهد کرد.
کد خبر: ۹۵۴۲۸
به گزارش"دی اسپورت"؛ عصر امروز در یکی از حساس ترین و مهم ترین بازی هفته بیست و نهم لیگ یک دو تیم مدعی سرخپوشان پاکدشت و مس کرمان در اسلامشهر به مصاف هم خواهند رفت.

پاکدشتی ها با تغییرات در کادرفنی خود شوک مثبتی را به تیم خود وارد کرده اند و در حالیکه این تیم با محمود فکری در چند هفته اخیر نتایج خوبی را کسب نکرد و نتوانست خود را به صدر جدول برساند با آمدن مهدی پاشازاده جان تازه ای به خود گرفت و در اولین بازی برابر گل گهرسیرجان صدرنشین لیگ با ارائه فوتبالی زیبا توانست تیم وینگو را اسیر خود کرده و در سیرجان با نتیجه دو بر دو متوقف کند.

تساوی برابر سیرجانی ها در حالی بدست آمد که پاکدشتی ها در این بازی با دو گل از حریف خود تا دقیقه ۹۰ پیش بودند اما این نتیجه در عرض ۴ دقیقه وقت اضافه و روی دو غفلت با تساوی عوض شد آنها در این هفته نیز در دیگر بازی حساس برابر تیم مدعی کرمان یعنی مس قرار خواهند گرفت و با عزمی که بین بازیکنان و کادرفنی پاکدشتی ها دیده می شود آنها برای کسب هر سه امتیاز بازی به زمین مسابقه خواهند رفت.

در سوی دیگر میدان مس کرمانی قرار دارد که همه ساله سعی داشته مدعی صعود به لیگ برتر باشد اما هر بار در تحقق این امر به دلیل وجود حواشی های زیاد در کرمان ناکام مانده است.

کرمانی ها در حالی به مصاف سرخپوشان خواهند رفت که در آخرین بازی سال ۹۷ در دربی کرمان برابر مس رفسنجان متحول شده با نتیجه دو بر یک شکست خوردند تا بار دیگر میشو و شاگردانش سرنوشت یک تیم کرمانی را به خطر بیاندازد.

مسی ها با شکست برابر رفسنجانی ها در وضعیت روحی خوبی قرار ندارند ک امیدوار هستند تا سال جدید را با یک پیروزی آغاز کنند چیزی که در بازی امروز سخت به نظر می رسد چرا که سرخپوشان با توجه به داشتن کادر و بازیکنانی قوی و باکیفیت در کوروس مدعیان قرار داشته و برای صعود به لیگ برتر می جنگد.

دیدار رفت دو تیم در کرمان در حالیکه هدایت مس برعهده نادر دست نشان و هدایت سرخپوشان برعهده فرهاد کاظمی بود با نتیجه سه بر یک به سود کرمانی ها به پایان رسید.

از لحاظ آماری تیم فوتبال سرخپوشان پاکدشت تا پایان هفته بیست و هشتم ۴۳ گل به ثمر رسانده که بیشترین تعداد گل زده و بهترین خط حمله لیگ را در بین سایر تیم ها در اختیار دارد و ۲۷ گل نیز دریافت کرده است مس کرمان نیز ۳۰ گل به ثمر رسانده و ۱۸ گل نیز دریافت کرده است.

کوبل داوری :

قضاوت این دیدار حساس برعهده بیژن حیدری بوده و مهدی الوندی ، بابک خسروی وی را در امر قضاوت یاری خواهند کرد، وحید صالحی به عنوان داور چهارم و حسین عسگری به عنوان ناظر داوری در این بازی حضور خواهند داشت.
ترند های روز