۰۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۸
عدم حضورمان برابر آلومینیوم سلامت لیگ را به خطر می انداخت؛

آلبوغبیش : بازی سرنوشت سازی با آلومینیوم داریم

بازیکن اروند خرمشهر گفت : برای اینکه سلامت لیگ به خطر نیفتد و حق تیمی ضایع نشود به تمرینات تیم بازگشتیم.
کد خبر: ۹۵۴۳۶
به گزارش"دی اسپورت"؛ رحیم آلبوغبیش در خصوص شرایط تیم اروند در استانه دیدار حساس با آلومینیوم اراک در گفتگو با خبرنگار دی اسپورت اظهار کرد : شرایط تیم از لحاظ مالی خوب نیست و تمرینات مان به صورت منظم برگزار نمی شود و پس از آخرین بازی مان در سال ۹۷ برابر شاهین بوشهر روز چهارشنبه اولین تمرین مان را در سال جدید داشتیم.

آلبوغبیش افزود : با تماس مسئولین سازمان لیگ و تاکید آنها بر اینکه عدم حضور تیم در بازی برابر آلومینیوم سبب می شود سلامت لیگ به خطر بیفتد و بازیکنان نیز در جهت حفظ و رعایت اصول اخلاق حرفه ای تصمیم گرفتند به تمرینات بازگردند.

بازیکن اروند خرمشهر در خصوص بازی با آلومینیوم اراک گفت : بازی با آلومینیوم بازی سرنوشت ساز و حساسی هم برای ما و هم برای اراکی ها است چرا که آنها در کوروس صعود و ما نیز در رقابت برای نیفتادن به دسته پایین تر هستیم.

وی در خصوص شایعه های مطرح شده در مورد تبانی در بازی امروز بیان داشت : مشکل ما مشکل مالی بوده و تنها دلیل عدم حضور ما در تمرینات عدم وصول مطالبات مان است و چنین بحث ها و شایعه هایی که در خصوص تبانی مطرح می شود صحت ندارد و اگر باشگاه پرداختی های منظمی داشت و به تعهداتش عمل می کرد ما علاوه بر حضور در تمرینات نتایج بهتر از نتایج مطلوب امروزمان می گرفتیم.

وی افزود : تیم به حال خود رها شده و با توجه به اینکه هیچ مسئول و نهادی از باشگاه حمایت نمی کند می توانم بگویم باشگاه اروند به کما رفته و معلوم نیست چه سرنوشتی در انتظار باشگاه خواهد بود.