۰۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۷
از بازی های هفته بیست و سوم

پدیده 1 - پارس جنوبی 0؛ عیدی پراسترس یحیی

شاگردان گل محمدی امروز در دیداری حساس روبروی پارس جنوبی جم قرار گرفتند. دیداری که سه امتیاز آن حساسیت زیادی برای این تیم دارد.
کد خبر: ۹۵۴۴۱

به گزارش «دی اسپورت»؛مشهدی که از تیم‌های مدعی در جدول لیگ برتر هستند در بازی امروز درحالی با شاگردان تارتار روبرو شدند که سه امتیاز این بازی می تواند برای آنها بسیار حساس و حیاتی باشد. در طرف دیگر جمی ها نیز برای کم کسب سه امتیاز این بازی پا به میدان گذاشته تا بتوانند استارت مناسبی در سال ۹۷ داشته باشند و البته خود را در نیمه اول جدول نگه دارند.

 

هفته بیست و سوم لیگ برتر؛ جمعه: 97/12/9 ؛ ساعت: 17
استادیوم:  امام رضا مشهد؛ تماشاگر: حدود 8000 نفر

داور: علیرضا فغانی؛ کمک‌ها: علی دودانگه و محمد عطایی؛ داور چهارم: هادی طوسی/ کمک داوران خط: حسین زرگر و یاسر همرنگ


پدیده شهرخودرو:


 یوسف بهزادی، علی نعمتی، حسین مرادمند، رضا ناصحی، مرتضی منصوری، مسعود ریکی، اکبر صادقی، امین قاسمی‌نژاد، محمد قاسمی‌نژاد، بهنام برزای و یونس شاکری
سرمربی: یحیی گل محمدی

 

پارس جنوبی جم:


احمد گوهری، مجتبی لطفی، حامد نور محمدی، سعید محمدی فر، محمد مهدی عسکری، شهرام گودرزی، حسین پور امینی، میثم نقی زاده، روح الله سیف الهی، کیوان امرایی و ابراهیم صالحی
سرمربی: مهدی تارتار

 

کارت زرد:

 

روح الله سیف اللهی(19) از پارس جنوبی جم

محمدحسین مرادمند(21)، مرتضی منصوری(63)، بهنام برزای(68) از پدیده

 

دقایق حساس:

 

دقیقه 22 - اولین حمله خطرناک امروز در این دقیقه صورت گرفت و بدین ترتیب ارسال منصوری با ضربه قاسمی نژاد دروازه حریف را تهدید کرد اما این توپ با فاصله کمی از کنار دروازه گوهری به بیرون رفت.

دقیقه 25 - یک موقعیت دیگر برای شاگردان گل‌محمدی در این دقیقه به وجود آمد اما ضربه بغل پای فنی شاکری با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 29 - بازیکنان پارس جنوبی در این دقیقه می توانستند خطر ساز شوند اما شوت راه دور سیف اللهی توسط بهزادی مهار شد.

دقیقه 30 - یک موقعیت دیگر سیف‌اللهی به وجود آمد باز هم به دروازه پدیده نرسید و راهی بیرون زمین شد.

دقیقه 35 - شهرام گودرزی اولین حمله خود را روی دروازه میزبان در این لحظه به ثبت رسید اما  شوت راه دور او توسط گلر حریف مهار شد.

دقیقه 40 - امین قاسمی نژاد از روی ضربه ایستگاهی می توانست بازهم روی دروازه پارس خطرساز باشد اما مهاجمان تیم پدیده موفق نشدند از این ضربه در فاصله یک قدمی دروازه استفاده کنند.

 

ترند های روز