۱۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۹
پیش بازی فجرسپاسی شیراز - بادران تهران؛

جدال اوج گیرهای لیگ در دیار حافظ / همسایه ها در شیراز بهم رسیدند

تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز در هفته سی ام رقابت های لیگ یک در ورزشگاه دستغیب شیراز برابر بادران تهران صف آرایی خواهند کرد.
کد خبر: ۹۵۵۲۵
به گزارش"دی اسپورت"؛ تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز در هفته سی ام رقابت های لیگ یک عصر فردا از ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه شهید دستغیب شیراز برابر تیم بادران تهران صف آرایی خواهد کرد.

طلایی پوشان شیرازی که هفته پیش در استادیوم خانگی شهرداری تبریز برابر این تیم به برتری دست یافتند با روحیه مضاعفی به مصاف بادرانی خواهند رفت که این تیم نیز با توجه به برتری هفته گذشته خود برابر ملوان از روحیه مناسبی برخوردار است که به نظر می رسد با توجه به وجود روحیه مضاعف در دو تیم و مهم تر از آن همسایگی دو تیم از لحاظ رتبه در جدول شاهد جدالی جذاب و حساس از سوی دو تیم باشیم.

دو تیم فجر و بادران در نیم فصل دوم اوج گیری خوبی داشتند و با نتایجی که کسب کردند موفق شدند رتبه تک رقمی را در جدول مسابقات برای خود کسب کنند.

شاگردان مهابادی پیش از این بازی تا پایان هفته بیست و نهم با ۳۳ امتیاز در رده نهم و تیم بادران نیز با کسب ۳۵ امتیاز در رده هشتم جدول قرار گرفته است که در صورت پیروزی فجر در این بازی شاگردان مهابادی می توانند با پشت سرگذاشتن نارنجی پوشان یک الی دو پله در جدول صعود داشته باشند.

دیدار رفت دو تیم در تهران با نتیجه یک بر صفر به سود فجری ها به پایان رسیده بود.

تیم فوتبال فجرسپاسی تا پایان هفته بیست و نهم ۲۰ گل وارد دروازه حریفان کرده و ۱۸ گل نیز دریافت کرده است تیم بادران نیز ۳۱ گل به ثمر رسانده و ۲۸ گل نیز دریافت کرده است.

کوبل داوری :

قضاوت این دیدار بر عهده یعقوب آشوری بوده و جلیل شعرانی ، علی احمدی نیز وی را در امر قضاوت یاری خواهند کرد، علی ابراهیمی به عنوان داور چهارم و محمدحسین اسدی به عنوان ناظر داوری در این بازی حضور خواهند داشت.