۰۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۴
پیش بازی شهرداری تبریز - فجرسپاسی شیراز؛

مصاف بومی ها با کاکوها در دیار ستارخان

تیم فوتبال شهرداری تبریز به مصاف تیم فجرسپاسی شیراز خواهد رفت.
کد خبر: ۹۵۳۹۴
سه امتیاز واجب تر از نان برای تبریزی هابه گزارش"دی اسپورت"؛ تیم فوتبال شهرداری تبریز در بیست و نهمین تقابل خود در رقابت های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور عصر فردا از ساعت ۱۶:۱۵ در استادیوم اختصاصی اش به مصاف تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز خواهد رفت‌.

شاگردان حیدر جعفری که تا پایان هفته بیست و هشتم لیگ یک علارغم بی مهری مسئولان و مشکلات مالی نتایج مطلوب و بهتری را کسب کرده و با کسب ۲۴ امتیاز در رده دوازدهم جدول جا گرفته اند در تلاش هستند تا با امتیازگیری حداکثری از رقبای خانگی در دیدارهای باقی مانده خود را به میانه های جدول رسانده و رتبه تک رقمی را در پایان فصل به دست آورند شهرداری چی ها در آخرین بازی خود در سال ۹۷ موفق شدند در تهران تیم پرمهره بادران تهران را با نتیجه تساوی یک بر یک متوقف کنند.

در سوی مقابل فجری ها که با داوود مهابادی جان تازه ای گرفته اند در تلاشند که همانند شهرداری رتبه ای در خور و شان فجرسپاسی را بدست آورند فجری ها تا پایان هفته بیست و هشتم ۳۰ امتیاز کسب کرده و در رده دهم جدول قرار گرفته اند آنها در بازی آخرشان در سال ۹۷ برابر مس رفسنجان متحول شده در حالیکه با نتیجه ۲ بر صفر از حریف خود پیش بودند در نهایت با نتیجه پرگل چهار بر سه مغلوب شدند.
مصاف بومی ها با کاکوها در دیار ستارخان / مهابادی به فکر انتقام

در دیدار فردا داوود مهابادی سرمربی فجری ها به نوعی بدنبال انتقام از حریف تبریزی تیمش خواهد بود چرا که وی فصل گذشته با تیم نساجی برابر این تیم در همین استادیوم با نتیجه پرگل دو بر دو متوقف شد تا وی در خارج کردن تیم سابقش نساجی از بحران ناکام مانده و در نهایت منجر به اخراج وی از این تیم شود.

دیدار رفت دو تیم در شیراز با تساوی بدون گل خاتمه یافته بود.

تیم فوتبال شهرداری تبریز تا پایان هفته بیست و هشتم ۲۱ گل به ثمر رسانده و از حریفانش ۳۲ گل دریافت کرده که پس از  مس رفسنجان و نود ارومیه بدترین خط دفاع لیگ را در اختیار دارد و تیم فجرسپاسی شیراز ۱۹ گل به ثمر رسانده و ۱۸ گل نیز دریافت کرده است.

کوبل داوری :

قضاوت این دیدار برعهده عباس مهدی زاده بوده و احمد کاظم لو ، رامین بابایی وی را در امر قضاوت یاری خواهند کرد، فرهاد امینی به عنوان داور چهارم و رضا عبدوس به عنوان ناظر داوری در این بازی حضور خواهند داشت.