۱۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۲
پیش بازی شاهین شهرداری بوشهر - قشقایی شیراز؛

شاهین به فکر پرواز بر صدر / قشقایی سدی بزرگ بر سر راه ویسی

تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر عصر فردا در هفته سی ام پذیرای تیم قشقایی شیراز خواهد بود.
کد خبر: ۹۵۵۲۶
به گزارش"دی اسپورت"؛ تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر که با ۴۴ امتیاز پس از گل گهر ۴۵ امتیازی در رتبه دوم جدول قرار دارد عصر فردا در سی امین بازی خود در رقابت های لیگ یک از ساعت ۱۷:۱۵ در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر برابر قشقایی شیراز رده هفتمی صف آرایی خواهد کرد.

شاهینی ها که هفته پیش با قرعه استراحت رو به رو شده بودند در این هفته امیدوار هستند که با برتری برابر قشقایی و با توقف گل گهر به صدر جدول مسابقات لیگ یک صعود کنند آنها در دو دیدار اخیر خود با تساوی برابر نود ارومیه و اروند خرمشهر ۴ امتیاز حساسی را از دست داده اند و امتیاز از دست دادن این تیم سبب شد تا سایر مدعیانی چون گل ریحان و آلومینیوم با امتیازگیری به دو امتیازی آنها برسند.

شاگردان عبدالله ویسی در دیدار فردا حریف سرسخت و پرتلاشی چون قشقایی را پیش رو دارند تیمی که علارغم اولین سال حضورش در رقابت های لیگ یک نتایج مطلوبی را گرفته و توانسته رتبه تک رقمی را در جدول کسب کند.

شیرازی ها هفته گذشته نیز با برتری برابر نودی ها سه امتیاز مهمی را کسب کرده و با حفظ جایگاه حال می توانند نیم نگاهی نیز به صعود داشته باشند.

دیدار رفت دو تیم در شیراز با برتری یک بر صفر شاهینی ها خاتمه یافته بود.

تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر ۲۸ گل به ثمر رسانده و ۱۶ گل نیز دریافت کرده که تعداد گل های دریافت شده این تیم نشان می دهد که از خط دفاع قوی برخوردار است تیم قشقایی نیز ۲۴ گل به ثمر رسانده و ۲۹ گل دریافت کرده است.

کوبل داوری :

قضاوت این دیدار بر عهده کمیل غلامی بوده و محمدعلی پورمتقی ، موسی مه آبادی نیز وی را در امر قضاوت یاری خواهند کرد، علی عبدالهی به عنوان داور چهارم و عبود سنگاشکن به عنوان ناظر داوری در این بازی حضور خواهند داشت.