۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۹
امیدوارم مسئولان استان خوزستان از صحبت های بنگر شرم کنند؛

سامری : مسئولان نگاه سیاسی به اروند نداشته باشند

مدیرعامل مستعفی باشگاه اروند خرمشهر با انتقاد شدید از مسئولان استان خوزستان صحبت های محسن بنگر را‌ مایه سرافکندگی برای مسئولان این استان دانست.
کد خبر: ۹۵۶۳۴
به گزارش"دی اسپورت"؛ امیر سامری در گفتگو با خبرنگار دی اسپورت در خصوص صحبت های محسن بنگر و شرایط فعلی تیم اروند خرمشهر اظهار داشت : امیدوارم مسئولین استان خوزستان از صحبت های محسن بنگر شرم کنند و به نظرم اگر یک مقدار تعصب خوزستانی داشته باشند یا باید استعفا دهند یا مشکل این تیم را برطرف کنند.

سامری افزود : من استعفای خودم را به هیئت مدیره باشگاه اعلام کردم و این موضوع را به هیئت مدیره انتقال دادم تا زمانی که شرایط تیم مطلوب و پولی به باشگاه تزریق نشود علارغم اینکه خودشان پس از استعفا چندین بار با من تماس گرفتند تا به باشگاه برگردم؛ بر نخواهم گشت اما همچنان به عنوان یک خرمشهری و هوادار کنار تیم خواهم بود و به قول هایی که به بازیکنان داده ام را پیگیری خواهم کرد.

مدیرعامل مستعفی اروند خرمشهر ادامه داد : قبل از عید قرار بود مسئولان استانی درصدی از قرارداد بازیکنان را پرداخت کنند که لازمه این موضوع اخذ مصوبه شورای تامین و نامه‌ نگاری دیوان محاسبات استان بود که در این بین مصوبه شورای تامین تصویب و اخذ شد اما در حال حاضر نامه ای که قرار بود با پیگیری های استاندار توسط دیوان محاسبات استان صادر شود متاسفانه علارغم قول و وعده های داده شده تا بدین لحظه صادر نشده است.

وی اضافه کرد : اگر می خواهند سیل و بارندگی های اخیر در استان را بهانه ای برای عملی نشدن این موضوع کنند این واقعا بی معرفتی و کم لطفی در حق خرمشهر است.

سامری بیان کرد : ما برای این تیم زحمت کشیدیم و مثل یک کودک پرورش دادیم و به رقابت های لیگ یک رساندیم و الان نوبت مسئولان است که عقب ماندگی ها را جبران کنند.

او تصریح کرد : این مسئله خیلی مسئله بدی است که یک بازیکن غیر بومی نسبت به مسئولان استان خوزستان بدبین شود بیش از سه ماه است که به ما انواع وعده ها را داده اند اما هیچ کدام از آنها را عملیاتی نکرده اند.

مدیرعامل مستعفی باشگاه اروند خرمشهر که به شدت از بی مهری مسئولان استان خوزستان گلایه داشت گفت : ای کاش مسئولان به این موضوع پی می بردند که مردم خرمشهر در طول ۸ سال جنگ نه از تشنگی و نه از گشنگی گلایه کردند و الان که در دوران بعد از جنگ هستیم و منابع عظیمی در استان مخصوصا خرمشهر وجود دارد هیچ حمایتی از تیم نشود و بدتر از آن اینکه یک بازیکنی همچون محسن بنگر که سابقه پوشیدن لباس تیم ملی را هم در کارنامه دارد این چنین از وضعیت خرمشهر گلایه کند این باعث سرافکندگی است امیدوارم پتانسیل هایی چون نفت و گاز اروندان ، فولاد ، منطقه آزاد به حمایت از ورزش این شهر بپردازند ورزش خرمشهر تنها فوتبال نیست و متاسفانه در سایر رشته ها همچین وضعیتی وجود دارد از استاندار خوزستان خواهش می کنم به قول هایی که داده است پایبند باشد و آنها را عملیاتی کنند و مسئولان نگاه سیاسی به تیم اروند نداشته باشند این تیم متعلق به خرمشهر و هواداران خرمشهری است.

وی ادامه داد : دوست ندارم این مسائل را عنوان کنم در برخی جاها از جیب شخصی خودم نیز به این تیم هزینه کرده ام و این کارم به خاطر عشقم به این تیم و خرمشهر بوده است و از سایر مردم خرمشهر نیز انتظار دارم که در کنار این تیم باشند و کمک کنند تا سهمیه تیم در رقابت های لیگ یک حفظ شود که انشا الله در فصل آینده با یک برنامه مدون و اصولی و حمایت های مسئولان پا به مسابقات بگذاریم.

سامری در پایان گفت : از تک تک بازیکنان اروند تشکر می کنم که تمام توان و وجودشان را خرج این تیم کرده اند از روز اول گفته ام و الان هم می گویم که با تمام وجود در کنار آنها هستم و اگر روزی این بازیکنان نیاز به شاهد یا صحبت های من در مراجع قضایی داشته باشند با کمال میل در کنارشان خواهم بود.