۱۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۹
روی قول آقای محمودزاده حساب کرده ایم

احسان پیرهادی:در بازی های پیش رو محکوم به برد هستیم

دی اسپورت: در حالی که چند هفته ای به پایان رقابت های لیگ آزادگان کشورمان زمان باقی مانده است رقابت بین تیم های صدر نشین و قعرنشین جذابیت این بازی ها را دو چندان کرده است.
نویسنده : مرجان رهو
کد خبر: ۹۵۵۹۶

به  گزارش دی اسپورت: در حالی که چند هفته ای به پایان رقابت های لیگ آزادگان کشورمان زمان  باقی مانده است رقابت بین تیم های صدر نشین و قعرنشین جذابیت این بازی ها را دو چندان کرده است.در این بین شاگردان هومن افاضلی که با شکست مقابل نود ارومیه با 25 امتیاز در جایگاه سیزدهم این رقابت قرار گرفته اند برای اینکه خود را از پایین جدول نجات دهند در چند بازی باقی مانده محکوم به برد هستند.با احسان پیرهادی بازیکن باتجریه اروندی ها که در سه بازی اخیر تیمش درخشش زیادی داشته و برای خرمشهری ها موفق به گلزنی  شده است، در خصوص شرایط این تیم و مشکلات مالی زیادی که با آن روبه رو است، گفت و گویی را ترتیب دادیم که در ادامه می خوانید.

از بازی مقابل نود شروع کنیم بازی چطور بود؟

با توجه به شرایط جدولی احتیاج به برد داشتیم که متاسفانه با تمام تلاشی کردیم موفق به پیروزی نشدیم.از طرفی وضعیت زمین نود و نحوه برگزاری بازی  واقعا بد بود و این موضوع در روند بازی تاثیرگذار بود متاسفانه کلی از وقت  بازی را نگه داشتند و واقعا در این بازی اذیت شدیم .با همه این مشکلات باید تلاشمان را دوبرابر کنیم و منتظر بازی های پیش رو باشیم.

با وجود شکست تک گل تیمت را به ثمر رساندی؟

من تمام تلاشم را انجام می دهم که برای تیمم بازیکن مثمرثمری باشم .همان طور که اشاره کردید در این بازی گلزنی کردم اما واقعا ناراحتم که این گل امتیازی نداشت.

در سه بازی آخر اروند نمایش قابل قبولی داشتی به نظر می رسد به آمادگی کامل رسیده باشی؟

بله همین طور است.از نظر بدنی در شرایط ایده آلی قرار دارم.در این چند بازی که گذشت عملکرد خوبی داشتم. گلزنی کردم و سعی کردم جزو بهترین بازیکنان تیم باشم. همان طور که می دانید در هفته های پایانی هستیم و با توجه به فاصله امتیازی تیم ها باید سعی کنیم با آمادگی بیشتری به میدان برویم و نتایج بازی های باقی مانده را کسب کنیم. من هم سعی می کنم با تمرین بیشتر و آمادگی بالاتر بازی های خوبی از خود به نمایش بگذارم.

چهارشنبه باید به در خانه به مصاف گل ریحان بروید؟

البرزی ها شرایط خوبی دارند. مطمئنا بازی سختی خواهد بود .اما ما در خانه بازی می کنیم و این بازی های پایانی برای ما حکم فینال را دارد . محکوم به برد هستیم به همین دلیل با تمام توان به میدان می رویم انشالا که دست پر از زمین خارج شویم.

شرایط تیم حساس است اما از مشکلات مالی تیمتان بگو؟

مشکلات مالی که هنوز پا برجاست .شاید الان فرصت مناسبی نباشد که بخواهیم راجب این مسائل صحبت کنیم . تیم باید در آرامش باشد اما مشکلات مالی کار را برای بازیکن سخت می کند .فصل رو به اتمام است اما به جز پولی که اول فصل گرفتیم دریافتی دیگری نداشتیم و قول هایی که داده بودند  هنوز عملی نشده است .هشت ماهی است که پولی نگرفتیم بازیکنانی داریم که از اول فصل هیچ دریافتی نداشته اند.آقای محمود زاده قول داده اند از بازیکنان تیم حمایت و به این مشکلات رسیدگی کنند.ما هم روی  قول ایشان حساب کرده ایم امروز هم با آقای محمود زاده جلسه داریم . تمام بازیکنان روی قول ایشان حساب باز کرده اند. امیدوارم مسئولان تیم کمی بیشتر به فکر ما باشند تا ما هم بتوانیم با انگیزه بیشتری این هفته های پایانی را به اتمام برسانیم.