۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۲
هفته سی و یکم لیگ دسته اول؛

جدال داغ برای رسیدن به قهرمانی در لیگ یک/کنترل نامحسوس مسابقات!

دیدارهای هفته سی و یکم لیگ دسته اول فوتبال روز چهارشنبه برگزار می‌شود در این روز تیم‌های مدعی مقابل حریفان برای قهرمانی و صعود به لیگ برتر می‌جنگند.
کد خبر: ۹۵۷۳۷
به گزارش"دی اسپورت"، دیدارهای هفته سی و یکم لیگ دسته اول روز چهارشنبه( فردا) برگزار می‌شود. تیم صدرنشین و مدعی گل‌گهر سیرجان میهمان تیم بادران تهران است. تیم فرهاد کاظمی شانس زیادی برای صعود ندارد و در مکان هفتم جدول است با اینکه می‌تواند در سرنوشت قهرمانی لیگ یک و همچنین صعود تیم‌ها نقش مهمی بازی کند. اگر بادران مقابل گل گهر پیروز شود این تیم را به احتمال زیاد از صدر پایین می‌کشد! با این حال اگر گل گهر پیروز شود گام بزرگی به سمت قهرمانی و صعود به لیگ برتر برمی‌دارد و ۵۱ امتیازی خواهد شد.

تیم شاهین شهرداری بوشهر هم که در رده دوم جدول است این هفته میهمان مس رفسنجان است. شاهین هم مدعی قهرمانی و صعود به لیگ برتر است. عبدالله ویسی سرمربی شاهین شهرداری بوشهر هفته گذشته مشغول مصاحبه در رسانه‌ها بود تا شاید بتواند هفته آخر هم تیمش به میدان برود اما مسئولان سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال با این درخواست مخالفت کردند به این ترتیب شاهین اگر مقابل مس رفسنجان پیروز شود نمی‌تواند از قهرمانی و صعودش مطمئن باشد و باید در هفته پایانی از خانه نظاره‌گر رقابت حساس رقبا باشد! به هر حال جنگ قهرمانی در این هفته در لیگ یک به اوج می‌رسد.

ملوان هم میزبان تیم آلومینیوم اراک تیم سوم جدول است. شاگردان فراز کمالوند مترصد لغزش گل گهر و شاهین هستند تا با سبقت از آنها به صدر جدول برسند. ملوان هم که در این فصل شانسی برای صعود ندارد فقط برای اعاده حیثیت به میدان می‌رود و شاگردان احمدزده هم در سرنوشت تیم قهرمان و تیم‌های صعود کننده تاثیرگذار هستند.

سرخپوشان پاکدشت( استقلال جنوب تهران) هم برای رسیدن به لیگ برتر تلاش می‌کند و این هفته میزبان تیم نهم جدول فجرسپاسی شیراز است. این تیم تهرانی هم برای رسیدن به لیگ برتر تلاش می‌کند ولی فجرسپاسی انگیزه زیادی برای این بازی ندارد!

کارون اروند خرمشهر تیم قعرنشین جدول که برای سقوط نکردن بازی می‌کند این هفته با تمامی مشکلاتی که دارد باید مقابل تیم مدعی صعود گل‌ریحان قرار بگیرد. گل‌ریحان هم برای صعود به لیگ برتر شانس دارد این مسابقه نیز قطعا مثل سایر بازی‌های حساس دیگر هفته زیر نظر کنترل محسوس و آشکار کمیته اخلاق و انضباطی قرار دارد و همه مراقب هستند تا لیگ برتر در سلامت کامل برگزار شود و به پایان برسد و تبانی و زدو بندی در نتایج رخ ندهد!

در انتهای جدول هم بازی ۶ امتیازی در قعر جدول بین تیم‌های شهرداری ماهشهر رده شانزدهمی با تیم شهرداری تبریز رده پانزدهمی برگزار می شود. تبریزی‌ها با ۳ امتیاز بیشتر بالاتر از شهرداری ماهشهر ایستاده‌اند اما اگر در این دیدار بازنده شوند شرایط شان در جدول لیگ دشوار خواهد شد و تکلیف تنها تیم سقوط کننده مسابقات به روز آخر کشیده می شود.

بازی خونه به خونه و نود ارومیه هم در انتهای جدول حساس است و تیم برنده خود را از خطر سقوط تقریبا نجات می‌دهد.
ترند های روز