۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۹
پس از سقوط فصل گذشته پاس؛

صعود همدانی ها در دستان مجید باقری نیا!

تیم فوتبال پاس همدان در آستانه صعود به رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های کشور قرار دارد.
کد خبر: ۹۵۸۴۲

به گزارش «دی اسپورت»؛ اواخر فصل گذشته لیگ دسته دوم بود که تیم پاس همدان با هدایت عبدالمجید باقری نیا در هفته پایانی لیگ دسته دوم با باخت برابر شهرداری بم وداع تلخی از رقابت های لیگ دسته دوم داشت اما آنها در فصل جاری با خرید امتیاز پرسپولیس مشهد در رقابت های لیگ دسته دوم کشور حضور یافتند و در طول فصل علارغم وجود مشکلات مالی زیاد در این باشگاه و اعتصاب بازیکنان عملکرد خارق العاده ای  را از خود به نمایش گذاشتند و نتایج مطلوبی کسب کردند تا با قرار گرفتن جزء مدعیان اصلی شانس بیشتری را برای صعود به رقابت های لیگ دسته اول داشته باشند.

شاگردان جمشیدیان در دیدار هفته ماقبل پایانی که عصر امروز برگزار شد موفق شدند تیم نیروی زمینی تهران را در ورزشگاه غدیر متوقف کنند و با توجه به روبه رو شدن این تیم با قرعه استراحت در هفته پایانی کار آنها را برای صعود به اما و اگر بکشند. اما در این بین چیزی که جالب به نظر می رسد رویارویی پاس با تیم مس شهربابک می باشد تیمی که هدایت آن بر عهده عبدالمجید باقری نیا است. رویارویی و دیداری  که می تواند تکلیف صعود یا ماندگاری پاس را در هفته پایانی مشخص کند.

در حالیکه پاس فصل گذشته با عبدالمجید باقری نیا به رقابت های لیگ دسته سوم سقوط کرد ،حال سرنوشت صعود این تیم به لیگ یک در دستان باقری نیا است. اگر مسی ها در دیدار پایانی برابر پاس موفق به پیروزی شوند و آرمان گهر برابر حریف خود به برتری دست یابد تیم آرمان گهر به عنوان تیم اول مستقیم به لیگ یک صعود خواهد کرد و تیم نیروی زمینی به عنوان تیم دوم به مرحله پلی آف راه خواهد یافت.

با این حال باید منتظر ماند و دید چه نتیجه ای در این دیدار رقم خواهد خورد و باقری نیا پس از سقوط با پاس به لیگ سه مانع حضور این تیم در لیگ یک خواهد شد یا خیر.