۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۵
بازیکنان نیروی زمینی مصمم تر از همیشه برای صعود؛

می خواهیم صعودی زودهنگام داشته باشیم / همه چیز در دستان خودمان است

بازیکنان نیروی زمینی تهران از روحیه بالای این تیم جهت دیدار با پاس همدان خبر دادند.
کد خبر: ۹۵۸۱۶
به گزارش"دی اسپورت"؛ تیم فوتبال نیروی زمینی تهران عصر امروز در دیداری حساس و سرنوشت ساز از ساعت ۱۶:۱۵ در ورزشگاه غدیر تهران به مصاف تیم رده دومی پاس همدان خواهد رفت.

شاگردان روانخواه در صورت پیروزی برابر پاس رده دومی موفق خواهند شد با فاصله امتیازی در فاصله یک هفته مانده به پایان رقابت های لیگ دسته دوم به رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های کشور راه یابند.

حساسیت و اهمیت این بازی سبب شد تا به سراغ بازیکنان کلیدی این تیم برویم و آخرین وضعیت این تیم را از زبان آنها جویا شویم.

حسین خیری مدافع تیم فوتبال نیروی زمینی تهران در خصوص این بازی حساس به خبرنگار ما گفت : شرایط تمرینات در طول هفته به گونه ای پیش رفت که در بالاترین سطح از آمادگی هستیم و امیدواریم با بردی که قطعا مستحق آن هستیم یک هفته مانده به پایان رقابت ها صعودمان به رقابت های لیگ دسته اول را مسجل کنیم.

خیری افزود : در هفته های پایانی در تمام خطوط عملکرد خیره کننده ای داشتیم و قطعا با صعود به لیگ یک جواب زحمات کادر فنی را خواهیم داد.
می خواهیم صعودی زودهنگام داشته باشیم / همه چیز در دستان خودمان است

احسان ضیایی دروازه بان نیروی زمینی نیز در خصوص بازی امروز گفت : خدا را شكر نيم فصل دوم امتيازات خوبي را کسب کردیم و در حال حاضر همه چيز در دست خودمان است.

ضیایی افزود : با توجه به اين كه در هفته پایانی تيم با قرعه استراحت رو به رو شده امیدواریم با برتری برابر پاس يک هفته مانده به پايان ليگ صعود مان به لیگ را قطعي کنیم.

دروازه بان نیروی زمینی اضافه کرد : مطمئنم با توانايي كه در بازيكنان و كادر فني تيم وجود دارد به اين مهم دست خواهیم یافت و به عنوان تیم اول به لیگ یک صعود خواهیم کرد.
می خواهیم صعودی زودهنگام داشته باشیم / همه چیز در دستان خودمان است

فرشید لک دیگر مدافع نیروی زمینی نیز که در چند هفته اخیر در ترکیب این تیم خوش درخشیده در خصوص بازی امروز گفت : همه ما می دانیم که بازی با پاس بازی حساسی است قطعا برتری در این بازی و صعود به لیگ یک بر روند فوتبالی بازیکنان جوان تیم تاثیر خواهد گذاشت چرا که تنها تیمی در ایران هستیم که تمام بازیکنانش جوان و میانگین سنی کمی دارد.

لک افزود : ما به جز برد به هیچ چیز دیگه ای فکر نمی کنیم و مطمئنا این مهم با تدابیر کادر فنی و باشگاه و توانایی بازیکنان صورت خواهد گرفت‌.

او گفت : ما نماینده ارتش میلیونی ایران هستیم و لیاقت و شایستگی این سربازان چیزی جز قهرمانی نیست.
می خواهیم صعودی زودهنگام داشته باشیم / همه چیز در دستان خودمان است