۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۶
قلب لرستان به عشق خیبر می تپد؛

جادری : می توانستم به تنهایی آقای گل شوم

بازیکن خیبر خرم آباد در پایان مرحله گروهی مسابقات لیگ دسته دوم موفق شد با به ثمر رسیدن ۱۲ گل به عنوان آقای گلی مشترک به همراه کیوان مارابی ، سجاد اخباری و علی آل کثیر دست یابد.
کد خبر: ۹۶۵۲۵
به گرارش"دی اسپورت"؛ مجتبی جادری بازیکن خیبر خرم آباد در پایان مرحله گروهی مسابقات لیگ دسته دوم موفق شد با به ثمر رسیدن ۱۲ گل به عنوان آقای گلی مشترک به همراه کیوان مارابی ، سجاد اخباری و علی آل کثیر دست یابد. به همین بهانه سراغ وی رفتیم تا در مورد کسب این عنوان و رقابت های فصل گذشته لیگ دو گفتگویی داشته باشیم. گفتگوی خبرنگار دی اسپورت با مجتبی جادری را در زیر می خوانید :

*مشکل مالی نداشتیم قطعا جزء صعود کنندگان بودیم.

فصل پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشتیم چرا که نیم فصل اول را خوب شروع نکردیم اما خدا را شکر رفته رفته بهتر شدیم و نتایج خوب و مطلوبی را کسب کردیم قطعا اگر مشکلات مالی در تیم وجود نداشت می توانستیم یکی از تیم های صعود کننده باشیم ولی باز هم خدا را شاکریم که توانستیم نتایج قابل قبولی را کسب کنیم.

*عملکرد مطلوبم را مدیون کمک های سایر بازیکنان و کادر تیم هستم.

خدا را شکر که امسال توانستم عملکرد خوبی را از خودم به نمایش بگذارم بدون شک این نمایش خوب بدون کمک سایر بازیکنان و کادر با دانش خیبر محقق و میسر نمی شد و من بابت تمام زحمات و کمک هایشان از آنها تشکر می کنم.

*هدفم در فصلی که گذشت کسب عنوان آقای گلی بود / می توانستم به تنهایی آقای گل‌ شوم.

فصل را با هدف نمایش خوب و کسب عنوان آقای گلی شروع کردم و خدا را شاکرم که توانستم در پایان فصل به عنوان آقای گلی مشترک دست یابم در نیم فصل دوم در تمام مسابقات موفق به گلزنی شدم و کمی خوش شانس بودم و موقعیت های ایجاد شده ره تبدیل به گل می کردم می توانستم به تنهایی به این عنوان دست یابم.

*پس از مشورت با خادمی ترجیح دادم در خیبر بمانم.

پیشنهادات زیادی در نیم فصل دوم داشتم که همه این پیشنهادها‌ را با سرمربی تیم که به مانند یک پدر و برادر برایم می ماند در میان گذاشتم و پس از مشورت و تبادل نظرات با وی ترجیح دادم نیم فصل دوم در خیبر بمانم.

*فوتبالم را مدیون خادمی هستم.

آقای خادمی در عرصه فوتبال مربی بادانش و باتجربه ای است که به جرئت می توانم بگویم فوتبالم را مدیون ایشان هستم. در زمینه خارج از فوتبال نیز مثل یک پدر ، برادر دلسوزی برایم است که این موضوع سبب شده در همه کارها با ایشان مشورت کنم. 

*مسئولان قدر خیبر را نمی دانند / خیبر بازیکنان زیادی را به فوتبال کشور معرفی کرده است.

تیم خیبر خرم آباد یکی از تیم های ریشه دار کشور است که هواداران پرشور و زیادی دارد که به عشق این تیم زنندگی می کنند اما واقعیت این است که مسئولین استانی و شهری تیم را به حال خود رها کرده اند و قدر خیبر را نمی دانند. تیم خیبر خرم آباد بازیکنان زیادی را به فوتبال کشور معرفی کرده است.

*قلب لرستان به عشق خیبر می تپد

از مسئولان استان لرستان خواهش می کنم که به داد تیم خیبر برسند و از این تیم حمایت کنند لرستان پتانسیل زیادی برای حضور یک تیم در سطح اول فوتبال کشور دارد و استعدادهای زیادی در این استان وجود دارد که با نگاه و حمایت ویژه مسئولان این استعدادها شکوفا می شود.

*هواداران خیبر همیشه به من لطف داشتند.

هواداران خیبر همانطور که در گرما و سرما تیم را تنها نگذاشتند و تیم را در هر صورت حمایت کردند به من نیز لطف داشتند و همیشه من را مورد حمایت خودشان قرار دادند جا دارد تشکر ویژه ای از این عزیزان داشته باشم.

*می خواهم به جایگاه اصلیم بازگردم

هیچ کسی از آینده خودش باخبر نیست اما چون من متاسفانه بنا به دلایلی از لیگ های بالاتر به لیگ دسته دوم آمدم می خواهم که مجددا به جایگاه اصلیم بازگردم.

*کیفیت بازی ها در لیگ‌ دو بالاتر از این سطح است.

کیفیت لیگ‌ دسته دوم در فصلی که گذشت نسبت به فصل های گذشته خوب بود و حتی بازی هایی انجام شد که کیفیت این بازی ها بالاتر از سطح لیگ دو بود.