۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۱

خطیر: از فشار‌ها خسته شدم، نمی‌خواهم بمانم!

دو روزی است که فضای مجازی و کانالهای خبری منتهی به باشگاه استقلال درگیر قصه علی خطیر و جدایی اجباریاش از باشگاه به خاطر فشارهای وارد شده از سوی وزارت ورزش است.
کد خبر: ۹۶۸۵۸

به گزارش «دی اسپورت»؛ دو روزی است که فضای مجازی و کانالهای خبری منتهی به باشگاه استقلال درگیر قصه علی خطیر و جدایی اجباریاش از باشگاه به خاطر فشارهای وارد شده از سوی وزارت ورزش است. صحبتها به صورت مشخص روی وزیر و معاونش داورزنی و نارضایتی این دو از او حکایت دارد و تلاششان برای وادار کردنش به استعفا.

از مدتها پیش بود که نارضایتی وزارت ورزش از معاون حرفگوش نکن باشگاه استقلال مشخص شده بود. چه وقتی که با شکایت از پرسپولیس و فدراسیون پای آنها را به دادگاه c. a. s باز کرد و چه با صحبتهای دیگرش بر سر حق و حقوق باشگاه استقلال. درست عین همین قضیه صحبت کردنش از شرطبندی در فوتبال ایران که خیلی سروصدا کرد و باعث شد تا شایعه احضارش به فدراسیون هم شنیده شود.

دیروز که شایعه برکنار شدن یا وادار شدنش به استعفا بر سر زبانها افتاد تلاش کردیم تا با او دقایقی صحبت کنیم اما درنهایت چیزی جز چند جمله بینهایت ناامیدکننده پیامکی نصیبمان نشد.

«خسته ام و ادامه دادن زیر این حجم فشار برایم اصلا آسان نیست.»

از او خواستیم در مورد این صحبت کند که آیا از تلاشهای وزارت ورزش برای برکناری اش مطلع است و پاسخش این بود که «آنقدر خسته ام که خودم نمیخواهم بمانم!»

تلاشهای بیشتر خبرنگار «فرهیختگان» برای گرفتن پاسخهای بیشتر از او به جایی نرسید اما معاون باشگاه استقلال انگار بیش از هر زمان دیگری زیر فشارهای وارد شده، خسته شده است. آیا او با پایان فصل از استقلال جدا خواهد شد؟

منبع: فرهنگیان