۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۴

وضعیت نیمکت تیم‌های فصل بعد لیگ یک؛ 6 بلاتکلیف، 7+5 قطعی!

وضعیت نیمکت شش تیم لیگ دسته اول برای فصل جدید مشخص نیست.
کد خبر: ۹۷۳۵۵
وضعیت نیمکت تیم‌های فصل بعد لیگ یک؛ 6 بلاتکلیف، 5+8 قطعی!
به گزارش"دی اسپورت"، فصل جدید لیگ دسته اول از اواسط مردادماه استارت می‌خورد و یکی یکی تیم‌ها آماده حضور برای فصل بعد می‌شوند.
پنج تیم سرمربی فصل آینده‌شان را می‌شناسند، هفت تیم هم احتمالا باید به این جمع اضافه کنیم و اگر اتفاق خاصی نیفتد با همان مربیان فصل گذشته وارد فصل جدید می‌شوند. فقط 6 تیم هستند که بلاتکلیف‌اند و هنوز مشخص نیست برای فصل آینده چه کسی روی نیمکت‌شان می‌نشیند. 6 باشگاهی که همگی پرطرفدارند. از خونه به خونه و آلومینیوم اراک تا نود ارومیه ، شهرداری تبریز ، اروند خرمشهر و استقلال خوزستان

وضعیت سرمربی‌ فصل بعد تیم‌های لیگ یک :

قطعی

مس کرمان : کم تجربه اما محبوب

مس کرمان که پس از نادر دست نشان با فرزاد حسین خانی به ثبات نسبی رسید اما در نهایت نتوانست به لیگ برتر صعود کند خیلی زود قرارداداش با تصمیم مدیرعامل باشگاه برای فصل بعد تمدید شد اما با وجود تمدید قرارداد وی شنیده می شود با توجه به تغییرات مدیریتی در شرکت مس احتمال تغییر کادرفنی مس بسیار بالا است و امکان دارد با تصمیم مدیریت جدید تمدید قرارداد حسین خانی با مس از درجه اعتبار ساقط شود.

وضعیت نیمکت تیم‌های فصل بعد؛ 6 بلاتکلیف، 5+8 قطعی!

بادران تهران : تحقق آرزو با فرهاد!

بادران تهران که فصل پیش را به طرز عجیب و غریبی و با فراز و نشیب های زیادی شروع و به پایان رساند در نهایت با فرهاد کاظمی در اواخر فصل نتایج خوبی را کسب کرد تا مدیران بادران مجاب شوند باب مذاکره را با وی باز کرده و پس از توافق نهایی قرارداد کاظمی را تمدید کنند.

وضعیت نیمکت تیم‌های فصل بعد؛ 6 بلاتکلیف، 5+8 قطعی!

فجرسپاسی شیراز : داوود بدنبال طلسم شکنی

فجرسپاسی نیز فصل گذشته فراز و نشیب زیادی داشت اما در نیم فصل دوم با داوود مهابادی نتایج فوق العاده ای را کسب کرد و این مربی با تمایل باشگاه و هواداران فجر یک فصل دیگر در این تیم ماندنی شد.

وضعیت نیمکت تیم‌های فصل بعد؛ 6 بلاتکلیف، 5+8 قطعی!

 مس رفسنجان : میشو در راه وینگو!

رفسنجانی ها که فصل گذشته شروع خوبی نداشتند و با کسب نتایج ضعیف و مواجهه با مشکلات شدید مالی تا مرز سقوط پیش رفتند اما با آمدن میشو کرستیچوویچ کروات شوک بزرگی به این تیم وارد شد و آنها با کسب نتایج درخشان علی الخصوص برابر تیم های مدعی از خطر سقوط نجات بافتند. همین امر سبب شد تا مدیرعامل این باشگاه در اولین اقدام خود برای فصل جدید قرارداد میشو کروات را تمدید کند.

وضعیت نیمکت تیم‌های فصل بعد؛ 6 بلاتکلیف، 5+8 قطعی!

آرمان گهرسیرجان : موفقیت از آن توست!

قاسم شهبا نیز که فصل گذشته موفق شد تیم آرمان گهرسیرجان را از رقابت های لیگ دسته دوم به لیگ بک برساند با تمدید قراردادش عهده دار هدایت آرمان گهری ها تا پایان فصل پیش رو شد.

وضعیت نیمکت تیم‌های فصل بعد؛ 6 بلاتکلیف، 5+8 قطعی!

فقط یک امضا (احتمالی)

گل ریحان البرز : دعوا بر سر انتخاب سرمربی!

گل ریحانی ها که فصل گذشته با سیدمجتبی حسینی نتایج بهتر از نیم فصل اول را کسب کردند و جز مدعیان اصلی صعود به لیگ برتر قرار گرفتند اما در نهایت با شکست برابر شهرداری تبریز شانس صعود خود را از دست دادند اما با این وجود مدیرعامل این باشگاه تصمیم بر این دارد که قرارداد حسینی را تمدید کند و هدایت تیمش را یک فصل دیگر به وی بسپارد البته شنیده می شود برخی از اعضای هیئت مدیره این باشگاه با موضوع تمدید قرارداد حسینی به شدت مخالف بوده و قصد دارند محمد ربیعی سرمربی فصول گذشته بادران و آلومینیوم اراک را جایگزین وی کنند.

وضعیت نیمکت تیم‌های فصل بعد؛ 6 بلاتکلیف، 5+8 قطعی!

سرخپوشان پاکدشت : فقط به صعود فکر می کنند

سرخپوشان پاکدشت که فصل گذشته کار را با فرهاد کاظمی آغاز کرد و در نهایت با پاشازاده کارش در لیگ را به اتمام رساند و نتوانست به دلیل آنچه که سرمربی این تیم (کم کاری تعدادی از بازیکنان) عنوان کرد به لیگ برتر صعود کند حال به فکر تمدید قرارداد با سرمربی فصل گذشته خود است و مالک این باشگاه صحبت های اولیه را نیز با وی انجام داده است البته خبرهایی مبنی بر مدنظر گرفتن ۶ گزینه احتمالی از سوی مالک این باشگاه به گوش می رسید که تا به این لحظه این موضوع نه از سوی تایید و نه تکذیب شده است.

وضعیت نیمکت تیم‌های فصل بعد؛ 6 بلاتکلیف، 5+8 قطعی!

قشقایی شیراز : سودای لیگ برتر با فروردین

قشقایی شیراز هم که در اولین حضورش در لیگ یک با مهدی فروردین نتایج خوبی را کسب کرد و موفق شد در پایان فصل رتبه تک رقمی را در جدول رده بندی کسب کند به احتمال زیاد نیز در فصل جدید با مهدی فروردین ادامه خواهد داد البته پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه به دستور کمیته انضباطی بسته شده و وضعیت ثبت قرارداد این باشگاه با مربیان و بازیکنان در هاله ای از ابهام قرار دارد.

وضعیت نیمکت تیم‌های فصل بعد؛ 6 بلاتکلیف، 5+8 قطعی!

ملوان بندرانزلی : بومی و جوان گرایی سیاست انزلچی ها

قوهای سپید فصل گذشته پس از روی کار آمدن محمداحمدزاده با کمترین امکانات و با تکیه بر جوانان و در حالیکه شش امتیاز توسط فیفا از این تیم کسر شد و در آستانه سقوط به دسته پایین تر قرار گرفت در مسابقات شرکت کرد و موفق شد با احمدزاده و بازیکنان جوانان خود در لیگ یک باقی بماند پیش بینی می شود به احتمال فراوان محمد احمدزاده بار دیگر در فصل جدید هدایت این تیم ریشه دار و مردمی را برعهده بگیرد البته ملوانی ها به مانند فصول گذشته از لحاظ مالکیتی در وضعیتی نامعلوم به سر می برند و مشخص نیست چه کسی مالکیت یا اسپانسری این تیم را برعهده خواهد گرفت.

وضعیت نیمکت تیم‌های فصل بعد؛ 6 بلاتکلیف، 5+8 قطعی!

خوشه طلایی ساوه : محسن بدنبال یکه تازی

محسن عاشوری موفق شد فصل گذشته با تیم خوشه طلایی در سومین سال حضورش در نیمکت این تیم علاوه بر قراز گرفتن در رتبه اول گروه اول لیگ دو و صعود به لیگ یک برنده فینال لیگ دسته دوم شد و به مقام قهرمانی این رقابت ها دست یابد اگر احتمال خاصی نیفتد و دو طرف به توافق نهایی برسند عاشوری را باید سرمربی خوشه طلایی در فصل ۹۹-۹۸ لیگ یک بدانیم.

وضعیت نیمکت تیم‌های فصل بعد؛ 6 بلاتکلیف، 5+8 قطعی!

نیروی زمینی تهران : جوانگرایی با امید ادامه دارد

نیروی زمینی تیم قدیمی لیگ آزادگان نیز پس از چند سال دوری از این رقابت ها با هدایت امیدروانخواه هافبک سابق استقلال و با برتری برابر داماش در دو دیدار رفت و برگشت مرحله پلی آف به لیگ یک صعود کرد و با توجه به تمایل مسئولان باشگاه نیروی زمینی و امید روانخواه برای تمدید قرارداد با وی باید دید در نهایت دو طرف برای تحقق این امر به توافق نهایی خواهند رسید یا خیر.

وضعیت نیمکت تیم‌های فصل بعد؛ 6 بلاتکلیف، 5+8 قطعی!

سپیدرود رشت : با نادر سقوط کرد اما نادرانه ادامه می دهد!

سپیدرود رشت علارغم اینکه با هدایت نادر دست نشان از لیگ برتر به لیگ یک سقوط کرد اما به نظر می رسد با توجه به تمایل و خواسته مالک و هواداران این باشگاه دو طرف در صورت مهیا بودن شرایط به همکاری با یکدیگر ادامه دهند البته همه چیز بستگی به روند مذاکرات بین مالک باشگاه با دست نشان دارد که قرار است روز شنبه جلسه ای در این خصوص در محل باشگاه سپیدرود برگزار شود‌.

وضعیت نیمکت تیم‌های فصل بعد؛ 6 بلاتکلیف، 5+8 قطعی!

بلاتکلیف و سردرگم

آلومینیوم اراک : پیش به سوی لیگ برتر!

آلومینیوم فصل گذشته با محمد ربیعی فصل را شروع کرد اما در نیم فصل دوم مدیران این باشگاه فراز کمالوند را جهت پایان دادن به حسرت ۱۷ ساله اراکی ها جایگزین وی کردند اما این مربی نیز نتوانست چندان در این تیم موفق شود تا حسرت اراکی ها نزدیک به ۱۸ سال شود! با پایان یافتن فصل و عدم صعود آلومینیوم خبرهایی مبنی بر دلسردی شرکت ایرالکو از تیمداری و واگذاری این باشگاه به گوش رسید که همچنان این موضوع تبدیل به یک بحث داغ بین اهالی فوتبال استان مرکزی شده و تا بدین لحظه سیاست مدیران شرکت ایرالکو برای فصل آینده مشخص نیست و همین موضوع سبب شده تا سرنوشت نیمکت این تیم در هاله ای از ابهام قرار بگیرد البته شنیده می شود برخی اعضای هیئت مدیره این باشگاه مهدی پاشازاده و محمود فکری را به عنوان گزینه های نهایی خود برای سپردن هدایت تیمشان انتخاب کرده اند و مذاکرات اولیه ای را با این دو مربی انجام داده اند اما در کل همچنان در بلاتکلیفی به سر می برند.

وضعیت نیمکت تیم‌های فصل بعد؛ 6 بلاتکلیف، 5+8 قطعی!

استقلال خوزستان : ورشکست اما به ظاهر سرحال!

استقلال خوزستان فصل گذشته فصل تلخی را در لیگ برتر تجربه کرد و با کسر شش امتیاز از این تیم به دلیل بدهی به بازیکنان خارجی و کسب نتایج ضعیف در نهایت به لیگ دسته اول سقوط کرد تا قهرمان لیگ پانزدهم فصل آینده کارش را در لیگ یک دنبال کند. با تغییرات مدیریتی در گروه صنایع ملی ایران حمایت ها نیز از این تیم افزایش یافت و بدهی دو بازیکن خارجی این تیم نیز پرداخت شد اما خبر شوکه کننده ای که در روزهای اخیر شنیده شد بدهی ۲۰ میلیاردی این باشگاه است که کار و فعالیت این باشگاه در لیگ دسته اول را سخت و در هاله ای از ابهام قرار داده است همین مشکل بزرگ باعث شده تا وضعیت شرکت و انتخاب سرمربی و جذب بازیکنان در این تیم نامعلوم باشد.

وضعیت نیمکت تیم‌های فصل بعد؛ 6 بلاتکلیف، 5+8 قطعی!

خونه به خونه : جوسازی علیه مسئولان!

مالک باشگاه خونه به خونه بابل فصل گذشته به دلیل اتفاقات دو فصل پیش که منجر به صعود آنها به لیگ برتر نشد فصل گذشته حاضر به تیمداری نبود اما با فشار هواداران و مسئولان راضی به تیمداری شد و در نهایت فصل را در حالیکه در معرض سقوط به دسته پایین تر بودند با سلامتی به پایان رساندند با پایان فصل گذشته مجددا پرونده فروش امتیاز این تیم توسط مالک باشگاه باز شد تا بار دیگر نگرانی ها در بین هواداران بابلی شدت بیشتری به خود بگیرد حکایتی که در دو فصل پیش رواج پیدا کرده و بیشتر به خاطر اعمال فشار هواداران به مسئولان جهت حمایت از این تیم و مالک آن صورت می گیرد.

وضعیت نیمکت تیم‌های فصل بعد؛ 6 بلاتکلیف، 5+8 قطعی!

نود ارومیه : انتخاب بهترین ها برای پرشورها

نودی ها فصل را با وحید بیاتلو به پایان رساندند و در اولین سال حضورشان در لیگ یک نتایج چندان خوبی را با این مربی کسب نکردند و با چنگ و دندان سهمیه خود را در لیگ یک حفظ کردند با پایان فصل قرارداد بیاتلو نیز با این تیم به اتمام رسید و مدیران این باشگاه بدنبال بهترین گزینه برای سپردن هدایت تیمشان به وی هستند.

وضعیت نیمکت تیم‌های فصل بعد؛ 6 بلاتکلیف، 5+8 قطعی!

شهرداری تبریز : در دست نابودگران شورا!

در حالیکه فصل گذشته شورای شهر تبریز حکم بر عدم تیمداری شهرداری تبریز در ورزش قهرمانی و حرفه ای داد و بسیاری از تیم های شهرداری تبریز در رشته های مختلف را منحل اعلام کرد اما با این وجود و با درخواست هواداران و اهالی فوتبال تیم فوتبال شهرداری با کمترین امکانات و بازیکنان بومی در لیگ یک شرکت کرد و در نهایت سهمیه این تیم نیز در این رقابت ها حفظ شد اما همچنان وضعیت تیمداری شهرداری در فصل پیش رو در هاله ای از ابهام قرار دارد و هیچ چیز در مورد آینده این تیم مشخص نیست.

وضعیت نیمکت تیم‌های فصل بعد؛ 6 بلاتکلیف، 5+8 قطعی!

اروند خرمشهر : مبهم چون اروند!

اروند خرمشهر نیز فصل گذشته با کمبود ها ، عدم حمایت مالی و مشکلات شدید مالی فصل را به پایان رساند و تکلیف این تیم نیر برای فصل آینده مشخص نشده و تصمیم گیری در خصوص تیمداری یا عدم تیمداری باشگاه اروند خرمشهر صورت نگرفته است‌.

وضعیت نیمکت تیم‌های فصل بعد؛ 6 بلاتکلیف، 5+8 قطعی!