۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۳
هرگز خواسته شخصی از باشگاه نداشتم؛

جمشیدیان : شرایط فراهم نیست از ادامه همکاری معذورم!

سرمربی فصل گذشته پاس همدان با ابراز ناراحتی از مسئولان می گوید: چطور با وعده های خالی با من صحبت می شود!؟
کد خبر: ۹۹۰۱۸

به گزارش «دی اسپورت»؛ ساعاتی پیش باشگاه پاس همدان اعلام کرد که احمد جمشیدیان به عنوان سرمربی فصل آینده نیز در این تیم فعالیت خواهد داشت اما ساعاتی پس از اعلام این خبر احمد جمشیدیان با در اختیار قراردادن مطلبی به سایت دی اسپورت از عدم تمایل خود جهت ادامه همکاری با باشگاه پاس همدان خبر داد جمشیدیان در این متن نوشت :

به احترام هواداران پاس ‌دینی که گردنم بود سه ماه صبر کردم،به تیمی نرفتم ونخواهم رفت اما...

فوتبال چه در زمین وچه خارج از زمین نیازمند توان گروهیست، اتفاق یک بار رخ می‌دهد ولی کیفیت ماندگار است...

وقتی خودم از سال ۹۳ طلبکارم و فصل قبل حتی پنجاه درصد از قراردادم هم پرداخت نشده چطور دوباره با وعده خالی با من صحبت می شود؟

طی سه ماه گذشته شرایط بهتر که نشد هیچ بدتر هم شده وحتی یک قدم عملیاتی چه ساختار باشگاه چه تامین منابع مالی مشخص ندیدم.

وقتی باشگاه سه میلیارد بدهی دارد و بازیکن و کادر از فصل قبل طلبکار، چطور می‌شود بدون امکانات و اعتبار مالی تیم قدرتمند بست؟

یک ماه پیش در مورد فرصت سوزی ها هشدار دادم ،کسی که خواب باشه را میشود بیدار کرد ولی کسی که تظاهر به خوابیدن میکنه نه...!

بعضی از تیم ها سه فصل پیاپی برنامه ریزی و هزینه کردند ولی همچنان در لیگ دو هستند، ما بدون برنامه و هزینه مناسب دنبال کوتاه ترین مسیر هستیم..!

مدیرعامل، هیات مدیره ، خوابگاه و تغذیه، تعیین تکلیف بدهی های معوق و بودجه فصل جاری خواسته بنده از مسئول بوده ‌هرگز خواسته شخصی نداشته ام...
-
توقع هوادار پاس صعود مقتدرانه است که با پتانسیل موجود باشگاه امکان پذیر نیست و از توان بنده خارج است ، امیدوارم فردی شایسته و توانمند هدایت پاس را به عهده بگیرد...

ضمن تشکر از حمایت های آقایان شاهرخی(استاندار)،حاجی بابایی(نماینده مجلس)،صوفی(شهردار و رئیس هیات فوتبال)،جهانشیر(مدیرکل ورزش و جوانان استان ومهندس دریایی تنها حامی مالی فصل پیش و تشکر از هواداران ، رسما اعلام میکنم شرایط برای همکاری مجدد فراهم نیست وبنده از ادامه همکاری با باشگاه پاس معذورم.

یاحق
ترند های روز