۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۰
پیش بازی نفت و گاز گچساران - پاس همدان؛

جدال حساس همسایگان گروه برای صدرنشینی

تیم فوتبال نفت و گاز گچساران عصر امروز برابر تیم پاس همدان صف آرایی خواهد کرد.
کد خبر: ۹۲۴۰۲
به گزارش"دی اسپورت"، تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در هفته هفدهم لیگ دو برابر تیم سخت کوش پاس همدان در گچساران به میدان خواهد رفت.

جدال دو تیم؛ جدالی حساس و سرنوشت ساز خواهد بود چرا که در صورت پیروزی هر یک از دو تیم در این بازی می تواند آنها را بیش از بیش به صدرنشینی نزدیک تر کرده و راه را برای صعود به رقابت های لیگ یک هموار سازد.

تیم فوتبال پاس همدان که با کش و قوس های فراوان در فصل جاری نهایتا موفق به خرید امتیاز و حضور در رقابت های لیگ دو شد با احمد جمشیدیان نتایج درخشانی را کسب کرده و علارغم اینکه با مشکلات شدید مالی دست و پنجه نرم می کنند با کسب ۲۴ امتیاز از ۱۶ بازی در رتبه دوم جدول گروه دوم قرار گرفته و سایه به سایه در تعقیب تیم صدرنشین گروه یعنی آرمان گهرسیرجان است.

آنها در دور برگشت مسابقات با کسب یک برد ، یک‌ تساوی و یک باخت نتیجه نسبتا خوبی را گرفته و به دنبال ثبت دومین برد متوالی خود می باشند.

در سوی دیگر میدان نفتی ها که همیشه به امید لیگ یکی شدن تیم خود را بسته و روانه مسابقات می کنند در هر دوره با حواشی های زیادی روبه رو شده و از محقق شدن هدف خود باز می مانند آنها در اول فصل با سپردن هدایت تیمشان به علی نیکبخت امید صعود را دوباره در دل مردم و هواداران گچسارانی زنده کردند اما این مربی طولی نکشید که به دلیل نتایج ضعیف برکنار و جای خود را به یوسف نادریانی داد که سابقه هدایت تین تیم را در گذشته در کارنامه خود دارد.

گچسارانی ها در دور برگشت با یک برد و دو تساوی و کسب ۵ امتیاز شروع نسبتا خوبی داشتند آنها در مجموع با کسب ۲۳ امتیاز جدی ترین حریف و تعقیب کننده پاسی ها محسوب می شوند.

به هر حال باید منتظر ماند و دید نبرد امروز دو تیم به کجا خواهد انجامید و کدام تیم به صدر نزدیک خواهد شد.

کوبل داوری :

داور وسط : میثم حیدری - کمک داور اول : بهمن عبدالهی - کمک داور دوم : رشید پردل - داور چهارم : سیدابراهیم موسوی - ناظر داوری : اسماعیل آمری