۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۰:۳۴
سفری بد و پر استرس داشتیم؛

مهرابی زاده: علاوه بر صعود قهرمانی را هم می‌خواهیم

مهاجم بومی خیبر از هدف تیمش که صعود به لیگ برتر به عنوان تیم اول است صحبت می کند.
کد خبر: ۱۲۵۵۳۲

مهرابی زاده: علاوه بر صعود قهرمانی را هم می‌خواهیم

به گزارش"فوتبال آزادگان"؛ خیبر خرم آباد موفق شد در هفته‌ای که گذشت سه امتیاز را کسب کند. سامان محرابی زاده در مورد دیدار با مس شهربابک گفت:  اول از همه خدا را شاکریم توانستیم این بازی را با برد پشت سر بگذاریم و یک امتیاز شیرین بیرون از خانه را به دست بیاوریم. بازی با شهربابک فوق العاده سخت بود و از اول هفته می‌دانستیم شرایط سختی داریم و می دانستیم بازی سنگینی به خاطر مسافت طولانی و شرایط چمن مصنوعی خواهیم داشت. با تمرینات خوب و فشرده‌ای که کادرفنی تدارک دیدند توانستیم هفته خوبی را پشت سر بگذاریم و جوابش را در روز بازی با یک برد بگیریم.

او در مورد زدن گل سه امتیازی و پنج گله شدن ادامه داد: این گل نتایج زحمات همه بچه‌ها بود و در نهایت منجر به این شد این گل را به ثمر برسانم. به عنوان یار تعویضی به زمین آمدم و لطف خدا شامل حالم شد و توانستم بار سنگینی را از روی دوش تیمم بردارم و توانستم خودم را پنج گله کنم ‌شرایط بهتری در جدول گلزنان پیدا کنم.

مهاجم خیبر در مورد نقص فنی هواپیما در مسیر برگشت توضیح داد: سفر خیلی بد و پر استرسی را داشتیم که به گفته خلبان به علت نقص فنی به سمت تهران تغییر مسیر دادیم.

این بازیکن در مورد شانس‌شان برای لیگ برتری شدن عنوان کرد: هدف ما صدرنشینی و صعود به لیگ برتر است و تمام هدف و تمرکز ما این است در پایان بازی‌ها به عنوان تیم اول صعود کنیم.

مهرابی زاده در پایان افزود: جا دارد از تماشاگران‌مان که در شرایط سخت کنارمان بودند تشکر کنم و یک تشکر ویژه از کادرفنی و مالک باشگاه جناب آقای دکتر عبدی بکنم که با تمام وجود کنار ما هستند. امیدوارم آخر فصل با جشن صعود دل تمام طرفداران‌مان را شاد کنیم.