۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۰۱:۱۹
اختصاصی دی اسپورت،

سردار با عبور از کاسپین راهی دربی کردستان شد

دی اسپورت:سردار بوکان موفق شد یک پیروزی بسیار ارزشمند مقابل کاسپین قزوین کسب کند تا با روحیه بالایی به مصاف آوالان در دربی کردستان برود.
نویسنده : علیرضا یاوری
کد خبر: ۸۷۳۵۱
به گزارش دی اسپورت"،در یکی از دیدارهای حساس هفته پنجم لیگ دسته دوم و در گروه الف این مسابقات سردار بوکان در خانه از کاسپین قزوین پذیرایی می کرد و موفق شد این دیدار حساس خانگی را با اولین پیروزی خود همراه کند و با یک گل از سد این تیم بگذرد تا بالاتر از کاسپین قرار گیرد.

سردار که در این فصل طعم برد را نتوانسته بود به هوادارانش بچشاند در این دیدار نهایت تلاش خود را کرد اما تا دقایق پایانی بازی این امر مهم میسر نبود.

این پیروزی به جهت اینکه سردار می بایست هفته آینده در دربی کردستان در مقابل آوالان صدرنشین قرار بگیرد ارزشمند تر هم می شد که همین اهمیت باعث شد بالاخره بازیکنان سردار با گل دقیقه91قوجایی به خواسته خود برسند و یک پیروزی شیرین لحظات پایانی را جشن بگیرند و با روحیه ای بسیار بالا هفته آینده در کامیاران مقابل آوالان صدرنشین قرار گیرند.

سردار با این پیروزی 6امتیازی و بسیار به صدر جدول نزدیک شد طوری که تحت شرایطی حتی می تواند با پیروزی مقابل آوالان صدر جدول را در هفته ششم از آن خود کند.

دربی دو تیم پر طرفدار سردار و آوالان مطمئنا میتواند جذاب ترین دیدار در هفته ششم باشد که باید دید حساسیت این بازی اجازه نمایش بازی تماشاگرپسند را به دوتیم می دهد یا خیر که البته سابقه بازی های خانگی آوالان این را می گوید که باید منتظر بازی پرگلی باشیم.

خبرنگار:علیرضا یاوری