۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۲
اختصاصی دی اسپورت،

تقسیم امتیازات در دربی کوردستان

دی اسپورت:در دربی کوردستان دو تیم آوالان کامیاران و سردار بوکان به نتیجه ای بهتر از تساوی دست نیافتند.
نویسنده : علیرضا یاوری
کد خبر: ۸۷۶۴۲
به گزارش"دی اسپورت"،در یکی از حساس ترین دیدارهای هفته ششم مسابقات لیگ دسته دوم دوتیم آوالان کامیاران که در صدر جدول گروه نخست لیگ دو قرار دارد به مصاف سردار پرهوادار رفت که در پایان دو تیم به نتیجه ای بهتر از تساوی دست نیافتند.

پیش از آغاز این بازی حواشی بسیاری وجود داشت که میتوان به عدم حضور آمبولانس ،نیروی انتظامی و آتش نشانی اشاره کرد و اعتراض تدارکات کرمانشاهی آوالان به صیدی ناظر فدراسیون برای این دیدار.

پس از 20دقیقه تاخیر بازی آغاز شد و گویا این حواشی بسیار پیش از شروع بازی بر روی بازی نیز تاثیر گذاشته بود که باعث شد دیدار جالبی را هواداران حاضر درورزشگاه ازادی کامیاران شاهد نباشند.

نیمه نخست با اینکه کسل کننده دنبال می شد اما هر دوتیم در بعضی از صحنه ها میتوانستند خطر جدی هم بر روی دروازه یکدیگرند ترتیب دهند.

نیمه نخست دو تیم با نتیجه بدون گل راهی رختکن شدند.

اما نیمه دوم هر دوتیم با برنامه بهتری وارد زمین شدند که در این بین حملات سردار بوکان پر دامنه و زهردارتر بود با این حال هیچ یک از دو تیم موفق به گلزنی در دربی کوردستان نشدند تا هواداران پر شمار تیم های کوردستانی بدون دیدن گل ورزشگاه را ترک کنند.

یاسر فیضی بازیکن کامیارانی و تیم دسته اولی اکسین البرز از نزدیک نظاره گر این بازی بود.

شاید زیباترین نکته این بازی رابطه خوب و تشویق هواداران دو تیم بود که در کنار یکدیگرنشسته بودند و همدیگر را تشویق می کردند و به نوعی اتحاد خود را نشان میدادند تا زیبایی فوتبال این بار خود را در کامیاران نشان دهد.

آوالان با اینکه در خانه متوقف شد اما باز هم به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به خوشه طلایی در صدر جدول باقی ماند و سردار بوکان نیز در مکان ششم جدول قرار گرفت.

هفته بعد سردار در خانه از مقاومت تهران پذیرایی می کند و آوالان استراحت خواهد داشت.

خبرنگار:علیرضا یاوری