۰۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۷
مرگ تدریجی رویای شیرین بوکانی ها؛

از بدقولی مدیرعامل تا استعفا سرمربی در باشگاه سردار

باشگاه سردار بوکان به عنوان یکی از پرهوادارترین تیم های دسته دوم کشور پس از اینکه چند سالی به دلیل مشکلات مالی از صعود به لیگ دسته اول جا ماند، فصل جدید را با ادعای جذب اسپانسر و بستن تیمی قدرتمند برای صعود آغاز کرد ولی آنطور که مشخص است همه این ادعاها در حد شعار باقی ماند.
کد خبر: ۸۸۲۲۶
به گزارش"دی اسپورت'؛ جذب اسپانسر جدید در باشگاه سردار بوکان و جذب بازیکنان مدنظر سرمربی موجی از شادی را در دل فوتبال دوستان کرد زبان به وجود آورد ولی طولی نکشید که امید هواداران با انتخاب مدیرعامل جدید بر باد رفت، به طوری خلف وعده و سیاه نمایی مدیر بوکانی ها با استعفا پیروز قربانی به یاس و ناامیدی تبدیل شد.

آنطور که شنیده می شود مدیرعامل سردار پس از روی کار آمدن، به بازیکنان قول داد تا نیم فصل سقف پرداختی ها را به پنجاه درصد برساند. طبق جدول پرداختی بایستی تا پایان هفته پنجم ۱۵ درصد از قرارداد آنان را نیز واریز می کرد ولی با این وجود با گذشت پنج هفته از لیگ تنها ۱۰ درصد قراردادها پرداخت شد و این موضوع در کنار اعزام تیم با اتوبوس برای مسابقاتی که در استان های دورتر برگزار می شود موجب شد تا رفته رفته زمزمه هایی در مورد اعتصاب بازیکنان از بوکان به گوش برسد. 

تمام اینها در حالی است که پیروز قربانی، سرمربی سردار بوکان که از چنین اوضاعی به تنگ آمده دیگر حاضر به همکاری با این تیم نیست و در چنین وضعیتی بدون شک پرهوادارترین باشگاه لیگ دویی باز هم نمی تواند رویای شیرین دوستدارانش را برآورده کند.