۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۷
برگرداندن تیم به جدول مسابقات کار ساده ای نبود؛

جهانبخش جعفری : بازیکنانم فعل خواستن را صرف کردند

سرمربی بعثت کرمانشاه گفت : بازیکنانم فعل خواستن را در دیدار برابر نیروی زمینی صرف کردند و این خواستن منجر به کسب ۳ امتیاز شد
کد خبر: ۸۹۰۸۳
به گزارش"دی اسپورت"، جهانبخش جعفری پس از برتری روز گذشته تیمش برابر نیروی زمینی تهران در گفتگو با خبرنگار ما گفت : ابتدا و در درجه اول باید از مسئولان باشگاه نیروی زمینی تهران بابت امکانات خیلی خوبی که در استادیوم غدیر تهران فراهم کرده اند تشکر کنم کیفیت فوق العاده زمین استادیوم غدیر ایجاب کرد تا دو تیم فوتبال زیبایی را ارائه دهند جا دارد به امید روانخواه هم بابت تیم خوب ، باکیفیت و منسجمش تبریک بگویم بی شک نیروی زمینی یکی از با کیفیت ترین تیم های لیگ دو است که در سطح لیگ یک فوتبال بازی می کنند و بازیکنان خوبی را نیز در اختیار دارد.

جعفری ادامه داد : در مقابل بازیکنان ما نیز جوان هستند و دوندگی زیادی داشتند و فعل خواستن را در این دیدار صرف کردند و این خواستن منجر به کسب ۳ امتیاز بازی شد. 

سرمربی بعثت اضافه کرد : ما در ۴ هفته اخیر خود بالاترین امتیاز را جمع آوری کردیم در حالیکه در ۶،۷ هفته گذشته ما ۸ گل خورده داشتیم برگرداندن این تیم به جدول مسابقات از لحاظ بار روانی کار سختی بود اما بازیکنانم با وحدت تاکتیکی به این مهم دست یافتند.

جعفری بیان داشت : ما برای هر نیمه برنامه متفاوتی داشتیم در نیمه اول سعی کردیم تیم حریف را کنترل کنیم تا نتوانند از نقاط کور ما استفاده کنند ولی در نیمه دوم تغییر سیستم دادیم و با دو مهاجم به کار ادامه دادیم و پرس از قسمت جلو را در دستور کار قرار دادیم که این تاکتیک منجر به ثمر رسیدن گل های بعدی ما شد.

او در پایان در خصوص عملکرد تیم داوری گفت : داوری این بازی هیچ ایرادی نداشت اعتراضات نیز در فوتبال جزئی از آن است و دلیل این اعتراضات فشاراتی است که روی مربیان و بازیکنان وجود دارد.