۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۳
تیمم تا آخر فصل تیم رقابتی خواهد بود

روانخواه : برابر نفت و گاز تیم برتر میدان بودیم

سرمربی نیروی زمینی تهران گفت : در تمامی ۷ دیدار اخیرمان تیم برتر میدان بودیم اما در هر بازی با بدشانسی مواجه شدیم.
کد خبر: ۸۸۰۰۵
به گزارش «دی اسپورت»؛ امیدرضا روانخواه پس از پایان بازی تیمش برابر نفت و گاز گچساران در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص بازی اظهار داشت : اگر بخواهم راجب کلیات بازی صحبت کنم بازی تحت تاثیر پنالتی و اخراجی که تقریبا در اوایل بازی به ضرر ما گرفته شد بود. طبیعی است که این اشتباهات در در بازی رخ می دهد ، زمانی که در وسط زمین مالک توپ بودیم بر اثر یک پاس رو به عقب به دروازه بان مان موجب شد تا مهاجم حریف صاحب توپ شده و با دروازه بان ما تک به تک شود و در آن صحنه مدافع ما مرتکب پنالتی و با کارت قرمز داور از زمین اخراج شد اما پس از این اخراج هم زمانی که 10 نفره شدیم و هم در اواخر نیمه اول زمانی که دروازه بان نفت و گاز اخراج شد تا پایان بازی بر بازی مسلط بودیم و می توانستیم بازی را به تساوی بکشانیم اما یک مقدار بدشانسی داشتیم و نتوانستیم به این مهم دست یابیم.

وی ادامه داد : باید پیشرفت کنیم و این یک واقعیت است ، تا بدین لحظه ۷ بازی انجام دادیم و نتایج نسبتا خوبی را به دست آوردیم شاید خودم توقع بیشتری از تیمم داشته باشم . در این ۷ بازی تیم برتر میدان بودیم گرچه این بازی ها با برد و مساوی ما همراه نبوده ولی مثل امروز تیم برتر میدان بودیم امیدوارم این روند برتری بودن مان را حفظ کنیم و این نوع گل خوردن مان را به پایان برسانیم.

سرمربی نیروی زمینی افزود : بازیکنان مان باید بدانند که ۹۰ دقیقه تلاش می کنند و با تمام وجودشان بازی می کنند اما یک اشتباه باعث می شود تمام زحمت های آنان بر باد برود و فکر می کنم بازی امروز حول اشتباه بازیکنان مان چرخید و تقرییا این اشتباه بود که نتیجه بازی را مشخص کرد.

وی در خصوص دو اخراجی  این دیدار که در نیمه اول اتفاق افتاد و نحوه قضات داوری بیان داشت : فکر می کنم داور محتاطانه داوری کرد و مدیریت نسبتا خوبی داشت اما در صحنه اول با توجه به قانون جدید نباید بازیکن ما را اخراج می کرد چرا که مهاجم حریف به آن اندازه مسلط بر توپ نبود و به نظر من باید بازیکن ما با یک کارت زرد جریمه می شد و در کل فکر می کنم هم در صحنه اخراج بازیکن ما هم در صحنه اخراج دروازه بان حریف داور عجله کرد.

روانخواه در خصوص اینکه در خلق موقعیت در این دیدار ناکام بودند اظهار کرد : مسلم است بازی وقتی در اختیار تیمی است تیم مقابل بازی فشرده ای را ارائه می دهد دقیقا در درون محوطه جریمه و پشت محوطه لایه های دفاعی را تشکیل داده بودند و از طرفی وقتی تیمی 10 نفره می شود خلق و ایجاد موقعیت سخت می شود دو تعویض مان را در این دیدار به خاطر اخراج بازیکن مان و مصدومیت یک بازیکن مان از دست دادیم‌.

ایشان در خصوص اینکه شرایط تیمش را در آینده به چه شکلی ارزیابی می کند گفت : ما به آینده تیممان امیدوار هستیم شاید روز اول از درون باشگاه و بیرون باشگاه زیاد توجه ای به تیم و موفقیت تیم نمی کردند اما خدا را شکر در حال حاضر شرایطی داریم که می توانیم با تیم ها به رقابت بپرداریم و مطمئنم تیم مان تا آخر فصل یک تیم رقابتی باقی بماند.