۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰
اختصاصی دی اسپورت،

تساوی ارزشمند بعثت در زمین نامطلوب گناوه

دی اسپورت:در یکی از دیدارهای حساس هفته هفتم لیگ دسته دوم دو تیم بعثت کرمانشاه و پرسپولیس گناوه به تساوی یک بر یک دست یافتند.
نویسنده : علیرضا یاوری
کد خبر: ۸۸۰۷۳
به گزارش"دی اسپورت"،در یکی از حساس ترین دیدارهای مسابقات لیگ دسته دوم و در هفته هفتم این مسابقات بعثت کرمانشاه می بایست در ورزشگاه سراجی گناوه مقابل پرسپولیس این شهر صف آرایی می کرد که در نهایت این بازی با تساوی 1بر1خاتمه یافت و دو تیم امتیازات بازی را تقسیم کردند.

بارندگی شدید شب از قبل از بازی و عدم کشیدن کاور بر روی زمین چمن باعث مشکلات و آبگرفتگی هایی شده بود که همین موضوع احتمال لغو این دیدار را بالا می برد با این وجود این مشکلات تا حدودی رفع شد تا داور بازی نظر موافق خود را برای برگزاری این دیدار اعلام کند.

با توجه به کیفیت نامطلوب زمین مطمئنا دو تیم نمیتوانستند بازی تاکتیکی خوبی را در دستور کار قرار دهند با این وجود شاگردان جهانبخش جعفری توانستند خوب به بازی حاکم شوند و دقیقه20توسط سبحانی به گل برتری برسند.

10دقیقه بعد مقدم کیا کار را برای گناوه ای ها به تساوی کشاند تا دو تیم با تساوی به رختکن بروند.

بعثت که از پیروزی هفته گذشته روحیه گرفته بود قصد داشت این بازی خارج از خانه را هم با پیروزی پشت سر بگذارد.حملات این تیم به خوبی بیانگر این موضوع بود که صحنه های مشکوکی را هم در محوطه جریمه پرسپولیس گناوه به وجود آورد اما داور بازی اعتقادی به پنالتی برای تیم کرمانشاهی نداشت.

در پایان این بازی با همان تساوی یک بر یک خاتمه یافت.

بعثت هفته آینده در کرمانشاه این فرصت را دارد که بتواند چند پله ای در جدول صعود کند اما پرسپولیس گناوه باید در دیداری سخت مقابل شهرداری بندرعباس قرار گیرد.

خبرنگار:علیرضا یاوری
ترند های روز